Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sfranken schreef:Edit:
Uit het reglement:
Het is alleen toegestaan om over die hindernissen te springen, die tot de klasse
behoren waaraan wordt deelgenomen. Het springen over andere hindernissen,
sprongen
of obstakels heeft uitsluiting tot gevolg.

Carmen85 schreef:(stiekem wel blij dat ik niet de enige sukkel ben die zo aan het sleuren ging bij hindernis 13, de hindernisjury zal daar wel lol hebben gehad... :-S)
sorry paard....
Gelukkig zijn hij en Marielle er goed vanaf gekomen
). De dubbel ging super fijn en mooi recht...
, maar 1 en 2 daarentegen niet en twee steiltjes 5 en 8 haalden we dus de balk eraf. Maar zijn instelling was super dus top gedaan.
) maar die ging goed. De rest volgde fijn en vlot op. Het water zijn we ingesprongen, dus heel stoer...
Ik reed wel rustig, daar was ik me van bewust. Het heksenoog deed hij zonder twijfel alhoewel ik wel vooraf mijn stem erbij gezet heb, omdat ik niet wist wat hij zou doen. Eindtijd 5.11. Hartslag 44 maar dat mag ook wel na zo'n lange uitstap rit...
gemaakt, daar was hij me eeuwig dankbaar voor merktte ik wel....
fijn paard, kwam de baas echt zo nu en dan even een knuffel brengen.
Ik heb hem daar prinsheerlijk de hele middag in laten staan, dus een stuk hoeft niet meer gemaaid.....
dat heeft Bull al gedaan....
.
.
(naja, ik niet, marloes wel
foto komt nog....
in je hok...hahaha dat had ik nog wel leuk gevonden. Met je ski's voor je hok...
) 234 foto's geschoten van mensen die vlak voor mij en na mij zijn gestart. Ik weet alleen niet ieders set ...sorry.
)
.
.
voor Margriet. Hopelijk komt het nog goed met je stijlpunten.Leliaardje schreef:Klinkt wel als een lekkere dag Mistid! Hopelijk volgende keer wat meer vlammen in de dressuur.
Wat goed dat je iedereen even wat meldt in je bericht. Had ik de puf niet voor. Sorry.
.
. Dankzij Dienke's feedback weet ik ook even extra duidelijk waar ik wbt crossen nog even mee moet sleutelen voor het NK aan, pony moet maar eens goed aan het been worden en ik mag zelf ook nog duidelijk iets aan mijn eigen conditie gaan doen.
Leliaardje schreef:Giga was na 6A heel erg teruggekomen en Laurie besloot redelijk kort voor de afsprong toch naar rechts te gaan voor het inlopen. Niet stilgestaan, niet achterwaarts, maar helaas: wel een weigering.
Volgens de official krijg je een weigering als je duidelijk op een hindernis afrijdt en dan er toch van weg wendt en een alternatief kiest. Maar hoe langer ik er over na denk, hoe onjuister ik het vind. Het is ten slotte geen alternatief geweest, maar gewoon dezelfde hindernis maar dan een stuk naar rechts. Als je slingerend op een boom afrijdt en hem dan toch springt, heb je toch ook geen weigering?
En het is helemaal zuur omdat ik iemand heel duidelijk stil heb zien staan voor de Trakehner en toen toch weer voorwaarts er over heen en die kreeg een goed op 8. (edit: lees nu Bianca's verhaal hierboven, misschien was jij het wel bij de trakehner? Zat jij kort voor #47?)
Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden, die actie op het water.
_Sim_ schreef:Bedankt voor het art.nr. Sabien. Iig duidelijk voor de volgende keer. Hindernissen van een andere klasse niet mogen springen is natuurlijk wel duidelijk.
maar idd als er dus een omgevallen boomstam is ofzo die in de weg ligt zoals Sannn schrijft, mag je die dus ook niet springen op straffe van uitsluiting.
Natuurlijk komt zoiets nagenoeg niet voor, maar het zal je maar gebeuren dat er midden in de cross een dikke tak af breekt door harde wind en verspert je weg in de cross. Zal maar een smal paadje zijn en je kunt er niet om heen. Sta je daar mooi...