SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Damelza

Berichten: 4692
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 17:45

ik kreeg nadat ik me had ingeschreven gelijk een reactie dat ie geaccepteerd was :)

Bloempjeh_

Berichten: 1641
Geregistreerd: 30-10-09
Woonplaats: Merksplas

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:02

Ik schrijf in via België, kreeg toch te horen dat ik ingeschreven was. Hoop natuurlijk dat dit wel definitief is..

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:35

Ik heb ook nooit een bevestiging gehad, zelfs niet toen ik een nieuwe mail stuurde met de vraag of mijn aanmelding wel aangekomen is. Wel vreemd dat jullie twee dan wel iets hebben gehoord.

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:14

Dames: ik ga dat eens navragen. Ik weet niet of ons secretariaat standaard een mail terug stuurt ter bevestiging, maar zal eens even bellen hoe dat zit...

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:19

Heb net het secretariaat paarden aan de lijn gehad en iedereen die zijn coupon tot nu toe heeft ingestuurd is ook ingeschreven. Alleen mailen dat je mee wil doen is dus niet voldoende, je coupon moet ook binnen zijn. Het kan kloppen dat je geen bevestiging krijgt want dat is onbegonnen werk voor haar.
Er is geen wachtlijst bij de paarden, maar het zit wel bijna vol.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:34

Ja maar een coupon bij de BB lijkt me nogal onnodig toch? :P
Ik heb me opgegeven voor de BB, maar ga er dan maar gewoon vanuit dat dat gelukt is.

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:43

TG, In het VP staat betalen voor 9 oktober geloof ik, anders vervalt je startplaats. Naar mijn weten heb ik wel een mail gehad, maar ik kan hem niet meer vinden :+
Het zou wel fijn zijn als we zeker weten dat we op de deelnemerslijst staan voordat we betalen :j

Correctie: Je startplaats vervalt niet, maar er komt een opslag van €2.00 bovenop na 9 oktober!
Laatst bijgewerkt door Mootje op 22-09-10 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Damelza

Berichten: 4692
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:48

is het mogelijk, om net zoals Lisse deed misschien een lijst te maken met iedereen die zich nu aangemeld heeft en dat erachter zetten of de coupon al binnen is en of er al betaald is?

Sim
Berichten: 31485
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:52

Snap dat iedereen een bevestiging sturen niet haalbaar is, maar in mijn geval een bevestiging van een AFMELDING zou toch wel handig zijn. Heb nu al een paar keer gemaild want ik weet niet zeker of de afmelding ontvangen is. Straks is dat niet het geval, sta ik op de startlijst en kan ik alsnog betalen omdat ik afmeld na de sluitingsdatum. Gelukkig bewaar ik mijn mails dus heb ik wel bewijs dat ik voor de sluitingsdatum heb afgemeld.

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:54

Al zet je een deelnemerlijst op je site, net als Lisse.... Weinig moeite want deze lijst gebruik je als basis voor de startlijsten, lijkt mij :D

Damelza

Berichten: 4692
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:56

Mootje schreef:
Al zet je een deelnemerlijst op je site, net als Lisse.... Weinig moeite want deze lijst gebruik je als basis voor de startlijsten, lijkt mij :D


ja idd :D ook erg handig dat er achter staat of je coupon al binnen is en of je al betaald heb :)) voor zover ik me kan herinneren heb ik mijn coupon op de post gedaan, maar volgens mij nog niet betaald

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:58

Simmie schreef:
Snap dat iedereen een bevestiging sturen niet haalbaar is, maar in mijn geval een bevestiging van een AFMELDING zou toch wel handig zijn. Heb nu al een paar keer gemaild want ik weet niet zeker of de afmelding ontvangen is. Straks is dat niet het geval, sta ik op de startlijst en kan ik alsnog betalen omdat ik afmeld na de sluitingsdatum. Gelukkig bewaar ik mijn mails dus heb ik wel bewijs dat ik voor de sluitingsdatum heb afgemeld.


Mmm ja, lijkt mij ook handiger om dat even bevestigd te krijgen.... Ik heb as maandag weer vergadering en zal eens opperen of er lijsten online kunnen waarop te vinden is of je ingeschreven bent en je coupons binnen zijn of evt afmeldingen door zijn gekomen. Kan niets beloven (is niet mijn afdeling...) maar ga mijn best doen.
De afgelopen twee weken heeft het secretariaat paarden weinig achter de comp kunnen zitten vanwege een crossende dochter, dus ze moet nog een inhaalslag maken.

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:03

Weinig moeite is wel erg makklijk te zeggen hoor. Het secretariaat heeft het rete druk en niet alleen met secretariaatsdingen, ook met andere crossgerelateerde zaken en als je ziet wat een vragen er via de mail binnenkomen, daar gaan je oren van klapperen (achter de comp: ogen van knipperen). Alle taken op zich zijn zo gedaan ja, maar het hele takenpakket is momenteel een fulltime job!
(Excuses als ik in de verdediging schiet). En als je zelf niet bij houdt of je nou wel of geen coupons hebt opgestuurd of betaald hebt, dan lijkt me dat eerder een persoonlijk administratief falen en niet dat van ons secretariaat...

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:05

Maar je kan toch niet van mensen verwachten dat ze betalen (ipv meer betalen op de wedstrijddag), terwijl er nergens zwart op wit staat dat alles in goede orde is ontvangen en ze op de deelnemerslijst staat?

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:08

Als ik me inschrijf voor een wedstrijd stuur ik mijn coupons op en betaal en dan weken later verschijnt er een startlijst. Ik ben dan toch ook niet zeker van deelname. Heb ik te lang onder een steen gelegen of mis ik nu echt iets?

xx_Irisje

Berichten: 12351
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:10

Ik meld me ook!

Mn beest word gestart in de L, dus ga jullie een lekker volgen :D

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:13

Ik betaal normaal ook bijna altijd meteen na aanmelding :j Ongeacht of ik op de lijst kom of niet. Het is nog maar 1x voor gekomen dat ik betaald had en niet mocht starten en toen heb ik het geld netjes terug gestort gezien. Ik vind dat dus echt niet zo'n probleem.
Ik heb deze wedstrijd nog niet betaald trouwens, maar dat zal ik zo snel mogelijk eens doen.

Sim
Berichten: 31485
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:18

Wat leuk Irisje!

xx_Irisje

Berichten: 12351
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:20

Ja he :)
Vind het best een beetje spannend maar vooral heel erg leuk!
Maar eerst nog naar Vasse, volgend weekend.

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:21

Mamabird, volgens mij hangt het ook af van in welke regio je start. Ik ben gewend dat er alleen voor de meerdaagse CC's vooraf betaald moet worden en voor de uiterste betaaldatum een deelnemerslijst bekend is, maar ik ben misschien wel verwend :o

Sim
Berichten: 31485
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:24

Nou, jullie laten er ook geen gras over groeien Iris. :D Zei jij laatst niet dat Vasse wat vroeg kwam? :D
Maar komt best goed! Je hebt een goede ruiter op je paard!

By the way: ik zie op de startlijst dat er ook nog plaats is in de L in Neede. ;)
Kan San zondag al aan de start komen. :P

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:26

Annetje: hahaha, snel doen dan he!!!

Ik snap dat het makkelijk is als je alles online terug kan vinden, maar ik mag toch aannemen dat ieder voor zich wel bij kan houden of ie betaalt heeft of niet. Dat je zeker wil zijn dat je coupons aangekomen zijn, kan ik me indenken.
Maar nogmaals: ik gooi het maandag in de groep (zal meteen vragen wanneer de startlijsten online komen)
Hier in de regio is het niet standaard dat je pas betaalt als je zeker bent van inschrijving. Je dient alles tijdig op te sturen en betaalt te hebben en dan kun je zodra de startlijsten online gaan zien of het allemaal klopt ja of nee.

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:29

Mootje schreef:
Mamabird, volgens mij hangt het ook af van in welke regio je start. Ik ben gewend dat er alleen voor de meerdaagse CC's vooraf betaald moet worden en voor de uiterste betaaldatum een deelnemerslijst bekend is, maar ik ben misschien wel verwend :o


Dat zou goed kunnen idd. En nogmaals, ik kan me voorstellen dat het handig is om het online te zien, maar gevoelsmatig heb ik dan toch ff de drang om het op te nemen voor onze secretariaatsdames :D

Gaat vast allemaal goedkomen hoor, wij zijn de moeilijkste niet (in mijn beleving dan, hahaha :o

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:30

Bedankt voor de moeite alvast! Het lijkt mij voor jullie ook handiger trouwens ;)

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:33

Als je het mij vraagt lijkt me dat ook, maar ik heb geen idee van hun werkwijze, dus kan er verder niets zinnigs over zeggen. Ik weet wel dat toen ik een keer secretariaat was met een ietsiepietsie mini wedstrijdje ik helemaal gek werd van alle vragen en verzoekjes (maar ik ben dan ook licht choatisch...)