Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar als het goed is, wordt het uitgesteld omdat niet wordt voldaan aan de eisen en dit te lang werk is.... Hoop ik dan maar
Mootje schreef:Welke vereniging? De vereniging die op je startkaart staat? Dat zou wel balen zijn

hmm haha broertje schreef:Balen Amber, zou toch wel erg leuk zijn met Charlie te starten!
Moet toch wel mogelijk zijn binnen een week lid te worden van een andere vereniging, je hoeft immers alleen maar lid te zijn toch? Nu ik dat zo typ vraag ik me ineens af of je persoonsnummer niet genoeg is in Lisse. Als je dat doorgeeft mag je toch legaal starten? Je hoeft toch geen combinatie te zijn als je maar lid bent van een erkende vereniging en dat ben je toch al...?
. broertje schreef:Ow sorry, nee dan is het wel wat kort dag. Dan misschien toch BB of dat gaat niet ivm Toot?
.

Paardje is inderdaad belangrijker
Alhoewel ik liever bij jou gegroomd had... Guusjuh schreef:Meld me hier ook even. Helaas rijden we niet mee ivm met een blessure en heb me daarom aangemeld als vrijwilliger!![]()
Lezen er wat "insiders" mee, weet iemand wanneer de planning van de vrijwilligers bekend wordt gemaakt?
Ik heb vanochtend een mailtje gestuurd maar nog geen reactie.
Ik weet bijvoorbeeld ook niet over er nog een vrijwilliger bijeenkomst is?![]()
@ nichtje Amber, als je nog een slaapplaats zoekt voor volgend weekend, dan hoef je misschien niet alle dagen heen en weer??
Ik woon niet het dichtst bij (45 min), maar kom wel zaterdag en zondag naar het terrein.
En omdat hubbie een weekend weg isheb ik een kant van het bed vrij.
Jullie gingen net lekker !
Beli schreef:ik ben vandaag even wezen kijken maar er stond nog haast niets.
Weet iemand waar je moet parkeren met de trailer ? bij die manege lijkt me geen optie....