. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Lappie_Lap schreef:Ik heb geen idee hoe paraplu proof m'n peerd is
Tis me tot nu toe op CH niet opgevallen iig ... edit: oh nee wacht, oefencross W'werf dit jaar was drama![]()
Maar interessante vraag/opmerking van BV.
Iemand een idee hoe de bodem daar wat is, neem Wieringerwerf als vergelijking

Never_Mind schreef:Ik heb net ff nog een keer gekeken, ze hebben het bijgesteld..
Zaterdag & zondag een 8!
En donderdag en vrijdag ook niet heel veel regen, dus hopelijk droogt dan de 10 mm van morgen een beetje op
Idd droog op de dag van de wedstrijd is mooi, maar voor de bodem maakt dat niet zoveel uit..
Evony schreef:Never_Mind schreef:Ik heb net ff nog een keer gekeken, ze hebben het bijgesteld..
Zaterdag & zondag een 8!
En donderdag en vrijdag ook niet heel veel regen, dus hopelijk droogt dan de 10 mm van morgen een beetje op
Idd droog op de dag van de wedstrijd is mooi, maar voor de bodem maakt dat niet zoveel uit..
nou zeg dat maar niet te hard, ik weet nog westerbork 5 jaar geleden ofzo, dagen lang stralend weer, de wdstrijd dag zelf echt waar het kwam met BAKKEN uit de hemel, alles was 1 grote drap, het was echtverschrikkelijk toen, heuvels hoefde je niet af te galloperen je glibberde gewoon naar beneden hahaha
Never_Mind schreef:Evony schreef:
nou zeg dat maar niet te hard, ik weet nog westerbork 5 jaar geleden ofzo, dagen lang stralend weer, de wdstrijd dag zelf echt waar het kwam met BAKKEN uit de hemel, alles was 1 grote drap, het was echtverschrikkelijk toen, heuvels hoefde je niet af te galloperen je glibberde gewoon naar beneden hahaha
*Extreemheden niet meegerekend*
mistid schreef:Evony schreef:hoe lang rijden jullie er over mirthe? ik moet even inschatten, en wil hem ook graag een keer verkend hebben voordat ik ga dressuren
Wij rijden er een dik uur over, het is bij Hoogeveen rechtdoor nog ongeveer een kwartiertje rijden
dus wij zouden er een uur en 20 minuten over moeten doen