Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. en moet ik onwijs bijsturen. Venthe schreef:Voor ons vooral nieuwigheid oefenen. We hebben nog maar 4 lessen gehad en die waren allemaal op het zelfde terrein dus ik denk dat we allebei even moeten wennen aan een nieuw terein.
Dus vooral vertrouwen krijgen in verschillende hindernissen en net zoals een paar mensen hier boven het water in springen via een boomstam/afsprong.
Ook de afsprongen zijn voor mij nog een beetje eng omdat mijn paard het nog niet helemaal door heeft en er heel groot afspringt. (hierdoor was ik eraf gevallen en mijn hand gebroken) Dus ik heb er nog een beetje de kriebels voor.
Voor de rest mijn houding en nog een paar andere dingetjes maar hierboven is voor mij wel hjet belangrijkste
Bob1976 schreef:Venthe schreef:
Voor de rest mijn houding en nog een paar andere dingetjes maar hierboven is voor mij wel hjet belangrijkste
Ik lees dat je de afsprongen soms eng vindt... Ik hou stiekem m'n voortuig vast..... hihi.. Dat helpt. (al kan je dan even niet meer sturen.. maar ja..... haha)
en die hield ik vast met die (enorme) afsprongen die hij toen nog maakte, gaat inmiddels wat beter hahaha
al die moeilijke woorden ik sta nog in de vakantie modus
). Ze wordt toch vies tijdens de training daar ga ik haar niet voor invlechten
net een dag te vroeg een mailtje gestuurd dat ik me af moest melden vanwege het ontbreken van stiftgaten.