[SGW] SGW Maarsbergen - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 12:54

Dat was schrikken en stressen Urose! En dan toch nog zo'n resultaat halen :D
En helemaal super dat de organisatie zo meedacht +:)+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:07

Urose schreef:
Nou wij hebben gister in Maarsbergen een hele vreemde dag gehad. Het begon echt verschrikkelijk maar uiteindelijk nog goed afgesloten. We waren ongeveer 10 kilometer voor de afslag. Horen we ineens een knal. Had de vrachtwagen achter 2 klapbanden. Echt schrikken. Vrachtwagen langs de kant gezet. Was ongeveer 7 uur 's morgens. Toen allemaal mensen gaan bellen. Niemand kon ons helpen. ANWB ook niet aangezien het een vrachtwagen is. Afslepen kon niet aangezien er 3 paarden instonden. Organisatie gebeld en die zijn iets gaan zoeken. Met 1e paard starten zou zowiezo al niet meer lukken. Maar we dachten miss nog met 1 paard te kunnen starten. Uiteindelijk iets gevonden wat kon helpen, Porifle tyre centre, maar dan moesten we contant afrekenen. Naja zoveel geld hadden we niet bij ons. Aangezien er 2 nieuwe banden op moesten en nog voorrijkosten.. Uiteindelijk zijn ze toch gekomen. En binnen een half uur lagen er 2 nieuwe banden op, was echt supersnel. Was alleen heel eng want de vrachtwagen moest omhoog gekrikt worden. En toen stond die dus helemaal shcuin. Gelukkig bleven de paarden echt superrustig, was echt fijn. Uiteindelijk waren we half 10 op het terrein. Hebben met die man nog af kunnen spreken dta de rest van het geld via de rekening wordt betaald. Toen ze bezig waren trouwens met band verwisselen kwam er nog een paardenvrachtwagen langs om te vragen of ze moesten helpen. Alleen bleef die half op de weg staan. Daardoor moesten de auto's erachter remmen. Knalt er nog een auto op zijn voorganger. Hadden verder gelukkig alleen blikschade. Was wel schrikken... Naja toen waren we half 10 dus eindelijk op het terrein (planning was half 8). Kwam al iemand met de rugnummers aanfietsen en ze hebben nog geprobeerd om het paard waarmee ze als 1e moet om te wisselen, maar dat werd allemaal heel krap en dan was er geen tijd meer voor verkennen. Uiteindelijk heeft ze nog met 2 paarden kunnen starten. Tussendoor snel de cross verkend. En het resultaat mocht er ook nog zijn. 2e en 3e plek met 205 en 209 in dressuur, 1 paard balkje in springen en ander foutloos en beide foutloze cross binnen de tijd.. Maar was zonder het meedenken van de organisatie echt niet gelukt, was helemaal super!

Jeetje dat meen je niet!! Pfff... Ook lekker van dat autootje := ...
Maar wat fijn dat de paarden gewoon rustig zijn gebleven en dat allemaal goed afgelopen is. Wat super van de 2e en 3e plek!! :D

Sim

Re: SGW Maarsbergen - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:28

Uitslagen staan op startlijsten. Wat een slagveld in alle klassen!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:35

Sjongejonge zeg... Wat een uitslagen.
Was de wedstrijd echt zo anders gebouwd als andere jaren, of was het ook een combinatie met hitte enzo?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:12

ik kan de uitslagen niet openen, krijg allemaal rare tekentjes..... snap er niets van. Ik heb genoten van alle verslagen, en wil graag de uitslagen zien, maar helaas.... iemand een tip??

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:13

Bij mijn openen ze gewoon goed, kun je wel andere uitslagen openen?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:16

neuh, niet van maarsbergen. Andere wel. Maar bij Maarsbergen staat er xlsx achter de punt. Als ik de laatste x wel haal (leek mij wel een oplossing) dan lukt het nog niet....

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:18

Dan is je versie van Office te oud om ze te openen. Je zou open office kunnen proberen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:19

ik ga een van de kinderen om assistentie vragen. Ws. heeft dit probleem dus te maken met mijn leeftijd, en niet met mijn haarkleur ;)

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:38

ik krijg ze ook niet geopend :\
en zo oud ben ik niet :')

btw;
mijn verslagje even snel;
dressuur ging best aardig, punten wou ik nu dus even bekijken maar lukt niet..
springen 1 balkje op 9A (ik was weer ongelovelijk aan het prutsmutsen)
en de cross, begon super fijn,
alleen ik snapte sws waar al die fouten op de huisjes vandaan kwamen.
maar ook mijn leuke paardje had zn dag niet ofzo, 2 stops op 4A.. heel vreemd normaal heeft hij nooit problemen met huisjes!
maar goed, ik balen, keihard aanmoedigen (schreeuwen :o ) en hij kwam naar de overkant, 5/6/7/8/9 appeltje eitje, net als 1/2/3 - vond het sws geen super indrukwekkende cross eerlijk gezegd.
maar nog altijd dacht uk er anders over, en hij deed de boom voor het water niet.. na de 1e stop door het water gestapt, en toen ng een keer aangereden, ik was er van overtuigd dat hij het nu wel zou doen.. mooi niet dus. en omdat ik zo dom was niet aftegroeten hebben we weer lekker -2 -O-
en boven dien gedroeg ik me ook nog eens lekker kinderachtig tegen mn paard #) _-:( heb zo snel mogelijk weer goed gemaakt met hem :o
snap nog steeds niet waarom hij zo raar deed gister, de ene week sta je dikgedrukt in de paardenkrant vanwege de goede prestaties en de andere week krijg je dit :?
misschien iets te veel geweest én oudkarspel én vlietland én maarsbergen.

goed, hoe moet je die lijsten nou openen :')
Laatst bijgewerkt door PolleMaster op 04-07-10 14:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:44

je hebt office 2007 nodig

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:54

ooh, dacht dat ik dat wel had..
ja dat heb ik?!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 15:01

idd, office 2007, en als je een andere versie hebt kun je het alleen openen als de "maker" het op een andere manier opslaat.
Kijk, zo blond (oud) ben ik dan nog niet dat ik dat weer ontdekt heb!!!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 15:04

ik heb ook een andere versie moeten installeren...(nou ja laten installeren want ik heb dus de balle verstand van computers)
ik zag dat ik nog redelijk goed gedressuurd had..hopelijk geen toevalstreffer maar blijft het in deze steigende lijn..

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 15:25

Ik kan hem gewoon openen. Het valt mij op dat in de B en L steeds 2 dezelfde hindernissen een probleem waren en in het M was het veel meer verdeeld..
Kun je goed zien bij het bijgevoegde blz over de hindernissen..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 16:41

Ik sta als diks, terwijl ik vrijwillig ben gestopt.....
Deze fout hebben ze ook gemaakt met Amati en dat is nog hersteld, maar ik ging ervan uit dat het niet een 2de keer zou gebeuren en ben naar huis gegaan.
Heb gelijk maar een mailtje gestuurd want i kwil geen 2 verliespunten.
Gelukkig stond Rob ernaast dat ik opgaf.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:04

Urose :oo Wat een verhaal, gelukkig bleven de paarden rustig :-) . En dan toch nog zo'n resultaat :D :D.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:58

Zie nu op de uitslagen dat ik met Capri niet uitgesloten ben. Hij sprong bij hindernis drie toch echt de vlag ondersteboven/ half over de M hindernis door een defect stuur+rem :D. Kan alleen nergens stijl punten vinden?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:22

Stijlpunten staan niet vermeld op de uitslagen. Alleen degenen met een onvoldoende hebben een "onv" achter hun naam staan op de uitslagen. Als je dat niet hebt, heb je een voldoende. Je kunt je stijlprotocol wel er mail aan Jobke opvragen. Zij scant hem dan in en mailt 'm je. Gister persoonlijk van haar vernomen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:23

Zag het al, dank je. :o? Dan hebben we er toch weer een winstpuntje bij.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:51

Mijn uitslag klopt ook niet, staat dat ik 2 keer een stop heb op 4b, maar had er 1 op a en 1 op b, maar ach maakt verder ook niet uit. :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:20

Ruud Goede comeback, echt super voor jullie! 8-)
Yvetjes Netjes hoor!! 8-)
Lielle Jammer van je langsloper maar super van je mooie dressuur en springpunten. :D
Marloesjuh Gefeliciteerd met je prijs! :D
Nessah :(:) :(:) :(:) Jeetje wat schikken!!!!
TanteCay top van je foutloze cross! :D
Motje wat fijn dat jullie weer zo goed gaan!!! Op naar L/M. *D
Mootje leuk om je ontmoet te hebben! *D
Rianne wow lage hartslag! 8-)
bvw super hoor, komt goed met jullie! :D
Evelien ai jammer dat de controle zoek was :(:)
Astridgefeliciteerd met je puntje :D
Polojammer van de problemen bij de sjoelbak maar verder super *D
Chartje netjes hoor 8-)
Simmie toppie, jullie zijn helemaal terug :D
Lielle had je al even gesproken. Bedankt dat ik je mams mocht lenen met dressuur. Ze vond het heel netjes, jury vond het helaas wat minder :+
Hilde jammer van je stops maar toch super dat je tevreden bent :D
Evie netjes opgelost 8-)
Madelene Gefeliciteerd met jullie 1e puntje :D
Irene ook een goede comeback, echt super leuk!! 8-)
Marloeske zonde van jullie langsloper!! Die fout maak je dus niet nog een keer :(:)
Bianca oeps :+ Gelukkig mocht je nog crossen.

Bedankt voor de lieve woorden. Was ook heel trots op TG, hij was zo meewerkend :D

Urose wat een verhaal, gelukkig is het allemaal goed afgelopen 8-)
Amber Toot is cool!! Jammer dat Fjordy geen zin had :(:)
Pollemaster jammer dat het niet ging, volgende keer even tot 10 tellen dan maar :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:24

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 06:39

Mooie foto reeks karin!

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 07:43

Hilde_ schreef:
Mijn uitslag klopt ook niet, staat dat ik 2 keer een stop heb op 4b, maar had er 1 op a en 1 op b, maar ach maakt verder ook niet uit. :)

Bij ons klopt deze ook niet, staat dat ze gestopt zijn op 4b, maar ze hebben helemaal geen weigering gehad op 4.....
Maakt voor ons ook niet uit.
Mijn man is op 12a gestopt. Ventje weigerde en bij het opnieuw aanrijden voelde hij dat hij trok met zijn been, hij is er vrijwillig uitgegaan. (hij had s'ochtends de trailer af al een wat dikker been maar met dressuur en springen liep hij goed en liep het mooi dun, dus besloten wel te rijden met de afspraak als hij maar dacht dat het niet goed voelde dat hij gelijk zou stoppen)
Blij toe ook want bij de dierenarts liep hij echt niet goed en eenmaal thuis een dik achterbeen.
Dus goed stappen en koelen en hopen dat het snel weer goed is.

Hoorde tijdens de dag zelf al een hoop weigeringen, geen idee of de cross nou echt anders was, heb hem zelf niet gelopen.
Iedereen gefeliciteerd die wel goed gereden heeft en wie niet, volgende keer weer beter!!