Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Met springen had ik helaas 1 weigering, op laatste moment zag ze pas dat we van de zon naar de schaduw gingen
. Daarna was ze iig goed wakker en ging de rest van het parcours goed. De cross ging super, helemaal foutloos en 15 seconden binnen de tijd terwijl ik bij andere crossen juist altijd rond een halve minuut buiten de tijd was! Al met al een zeer geslaagde dag
! Hieronder een topic met mijn verslag plus foto´s:
!
Vind het zo leuk voor jou!
) dus kon een mooi rondje rijden en bleef 0.
).
)
Had ik echt niet verwacht en mijn stijlpunten waren nu stukken beter dan vrouwenpolder, allemaal 7-ens en 2 achten! Wel weer jammer dat er nergens stond waar de jury's dan zaten!
en nee niet binnen de tijd en nee het water heb ik niet gedaan..... maar we hebben voor het eerst een klassering uberhaupt er staat geen 'uit' achter onze naam! 

Want vermogen heeft ze genoeg, maar als ze zo gaat racen dan tikt ze balkjes.
volgende x beter! 
oops even gas terug.. dus rustig aan gedaan bij de tonnen, tussen de wal-op-wal-af gaan draven naar de laaste hindernis en toen ben ik blijven galoperen (wat dus moet!!) Kwam ik op een tijd van 4.03 binnen

zie het wel verschijnen!