Serieus er zijn gewoon mensen die je s'avonds om half 11 bellen. Ik ben ook nog zo'n oen die vergeet de telefoon uit te zetten dus ik schrik me continu een hoedje. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Serieus er zijn gewoon mensen die je s'avonds om half 11 bellen. Ik ben ook nog zo'n oen die vergeet de telefoon uit te zetten dus ik schrik me continu een hoedje.

Jobke schreef:Donderdagavond vanaf 16.00 uur is er sowieso de mogelijkheid. De laatste combinatie op vrijdag is volgens mij rond 6 uur. Dus ik denk dat er tot 7 uur wel de ruimte is om te lopen. Zal het eens navragen.
TeeGee schreef:Jobke schreef:Donderdagavond vanaf 16.00 uur is er sowieso de mogelijkheid. De laatste combinatie op vrijdag is volgens mij rond 6 uur. Dus ik denk dat er tot 7 uur wel de ruimte is om te lopen. Zal het eens navragen.
Oke, ik wacht gewoon eerst even de tijden af. Kan ik ook bij jou doorgeven of ik in de buurt van een reisgenoot mag starten? Begin te twijfelen of ik dat wel gedaan heb?
KarinL schreef:Ik start ook op vrijdag. Maar moet nog wel een groom vinden. Normaal al een criem maar nu voor de vrijdag al helemaal.
Iedereen moet werken.... Hopelijk gaat het nog lukken.
Ik heb er wel zin in!
BuenaVista schreef:TeeGee schreef:Mijn vriend gaat ook groomen en proef rij ik uit mn hoofd
BV, nieuw vriendje of vind ie ineens paarden leuk??
Karen: Nieuw vriendje![]()
.. En eentje die in de paarden zit!!!!
..
1tje die het crossen om te doen niks vind, wel een cross mede-organiseert, en het nu zelfs leuk begint te vinden
en het stiekem misschien ooit nog wel gaat doen
bvw schreef:wow proef uit je hoofd! Knap hoor Karin! Heb je je vriend nog niet zo ver dat hij voorleest?
BV, een paardenvriendje! Toch niet op uitgezocht?
Mijn vriend had niks met paarden maar die vind het nu wel leuk en gaat ook altijd mee!
Hoop dat hij vrij kan krijgen voor Maarsbergen
!!