Waar woon je nu dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) is juist veel meiden van 12-15 die met hun pony er over heen gaan springen. Die er niet uitzien alsof ze ook echt deelnemen aan wedstrijden._Noor schreef:Oh oke, ik was in eerste instantie namelijk van plan om in maart/april daar een buitenrit te maken, maar omdat het water e.d. toch niet toegankelijk is, heb ik daar vanaf gezien. Maar goed, één ding is duidelijk: het is behoorlijk onsportief daar de hindernissen alvast te gaan oefenen voor deelname aan de wedstrijd!
Maar dat is bij de vlietlanden aan de kant van de knipbrug. Nessah schreef:Wat ik zie ( ik loop er dagelijks met de hond, niet dat jullie denken dat ik daar scheidsrechter speel) is juist veel meiden van 12-15 die met hun pony er over heen gaan springen. Die er niet uitzien alsof ze ook echt deelnemen aan wedstrijden.
Heb er wel eens wat van gezegd, maar dan krijg je een grote mond en gaan ze verder.. Nu negeer ik het maar als ik het zie. ( wat moet je dan? )
Dat is bij de afsprong en greppel. biancavos schreef:ik sta bij de vlietlanden, ik kom in elk geval kijken en ik sta op de wachtlijst voor de BB-paarden.
Over de hindernissen die gesprongen zijn, ik hoorde bij mij op stal dat er een aantal mensen hier over aan het springen zijn (zijn trouwens wel mensen die niet meedoen)