[SGW] SGW Westerbork - Verslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:04

Zepjuh schreef:
Fuegojoy: Balen dat hij niet het water in wilde maar goed hij is nog jong en zal het vast wel gaan leren ;)

Ik heb wel goede hoop , het is alleen zo frustrerend dat er echt geen land met hem te bezeilen is als hij de rem erin gooit en hij echt boos word als je hem wilt overtuigen, we blijven oefenen...

Zepjuh

Re: SGW Westerbork - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:06

Ja dat is idd wel vervelend

marliesje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:07

hoi allemaal,

hoop dat jullie allemaal een super dag hebben gehad gister ik in ieder geval wel!
vraagje er zijn foto's gemaakt door leukopdefoto.nl en ik hoorde van nog een site. weet iemand van welke site dat was???

groetjes en tot de volgende wedstrijd weer.

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:10

Zepjuh schreef:
Ja dat is idd wel vervelend

Dat is het inderdaad , maar goed we blijven het gewoon opzoeken en oefenen.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:12

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:15

Ik ben onderweg echt super veel fotocamera's tegen gekomen maar ik geloof niet dat ik al die foto's terug ga vinden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:19

Hilde_ schreef:
Noorwijdenes schreef:
*\o/* *\o/* *\o/*
Verslag en bijlezen doe ik morgen, nu snel eten en op verjaardag. Maar: Jer is te water gegaan!! :D

Mooi! :D
Zaten jullie nog lang vast met de auto? O:)

Het was even een gedoe inderdaad. Uiteindelijk trailer afgekoppeld (Jer stond er nog niet in) en auto eruit geduwd. Wat een prut zeg..
In ieder geval gefeliciteerd met je superdebuut!!
Mistid heb ik ook nog even gezien toen ze vaststonden in de blubber (rode auto?).
Kim, balen van je achtervolgster. Maar toch nog in de prijzen!
Caroline: gefeliciteerd, heb je zien springen en vind dat je een erg handig paard hebt! :D

Nou mijn verslagje (daar zaten jullie natuurlijk allemaal met smart op te wachten ;) )
Dressuur was braaf, 192 punten. Hoorde later van de jury dat het niet hoger was omdat ik de overgangen niet progressief heb gereden. :+ Oja, dat hoort zo in de B. Maar goed ongeveer een 9e plek volgens mij.
Inspringen vond ik de bodem te slecht dus heb niet veel gedaan. Wel een foutloos parcoursje, maar wel een uitglijer na 3. Gelukkig niks aan overgehouden.
Toen de cross. In de startbox was Jer alweer bijna niet te houden en hij schoot er dan ook uit. Moest hem echt even terugnemen maar daarna bleef hij keurig bij me. Bij hindernis 4 moest ik hem even aanmoedigen en ook om het bultje af te gaan (waar eerst hindernis 5 L-paarden stond), hij dacht zeker even dat hij weer in Markelo was ;). Voor 6 (pallisade) kwamen we niet helemaal lekker de bocht door (wat een k-bocht heb ik volgens mij nog geroepen), maar gelukkig heeft Jer me er daar uitgered door gewoon door te kachelen. Bij de waterbak eerst over het stijltje, ging heel braaf. Toen flink in de tang genomen en teruggereden en toen zijn we rustig het water in gegaan. Kon niet de ideale lijn gereden, maar hij ging! Verder foutloos. Wel wat buiten de tijd, maar ik heb ook niet erg hard gereden omdat ik de bodem gewoon niet al te best vond. Jer was nauwelijks bezweet en niet buiten adem. Hartslag 68 na de cross, in vergelijking met 80 vorige week!

Voelde me vorige week natuurlijk best suf omdat ik was afgestapt in Markelo, maar nu weet ik zeker dat ik goed gehandeld heb en mijn paard wat vertrouwen heb gegeven! :j

Heb Dorien langs zien komen in de cross en Kim, LZ en Caroline zien springen :) Hilde ben ik ook nog tegengekomen!

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:22

Gefeliciteerd met je foutloze cross & springparcours!

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:24

zoo gister ook een 'mooie' dag meegemaakt..
dressuur ging super, 194 en stond hoog in de lijst.
springen een balkje, nja kan gebeuren, de cross ging echt niet goed..

alle hindernissen deed ze heel fijn, mooi meedenken en goede afstanden, toen kwam ik op de heide, lag daar een waterplas, heb ik daar 3 minuten ofzo staan steigeren wou ze er niet langs.. kwamen mensen aan die me wouden helpen ik nog een keertje tegen d'r praten van het is goed, en toen ging ze er langs, iedereen klappen en gezegt goed opgelost, werd niet als een weigering gerekend..

toen kwam ik bij de waterbak, en dat ging al helemaal niet, ze stopte zelfs voor de boom voor de waterbak, en ik vloog er zo overdekop af.. en dit hadden wij echt niet verwacht..

echt balen dat het telkens weer de waterbak is.. ben nu al 2 jaar met haar bezig, maar het lukt maar niet om haar met vertrouwen erin te krijgen.. in de training doet ze alles, ook op verschillende plekken, baal er dus goed van...

ik ben onderweg ook echt heel veel mensen tegen gekomen die foto's maakten! ben benieuwd of ik ze nog te zien krijg!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:29

Noorwijdenes schreef:
Het was even een gedoe inderdaad. Uiteindelijk trailer afgekoppeld (Jer stond er nog niet in) en auto eruit geduwd. Wat een prut zeg..
Mistid heb ik ook nog even gezien toen ze vaststonden in de blubber (rode auto?).

Haha ja klopt, rode auto. We hebben het uiteindelijk op dezelfde manier als jullie gedaan.
Fijn dat je zo goed ging! Gefeliciteerd!
Jammer van je waterbak Dassoa!

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:38

Erg jammer HorseDassoa dat het maar niet wil lukken!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:39

Jammer van de waterbak Dassoa. Voor mij ook altijd weer spannend of het gaat lukken. Houd moed zou ik zeggen...;)

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:48

uitslagen staan er op!

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:58

mirthe, ik zie bij jou geen weigering in de cross op de uitslag in de M :P

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:59

mistid schreef:
Noorwijdenes schreef:

Haha ja klopt, rode auto. We hebben het uiteindelijk op dezelfde manier als jullie gedaan.
Fijn dat je zo goed ging! Gefeliciteerd!
Jammer van je waterbak Dassoa!

Ik zag jou ook nog langs komen met Kino op de driesprong, het zag er netjes uit :D ! Ik weet niet of je het al weet, maar ik zag toevalllig dat mijn zus (muriel op bokt) ook nog een aantal foto´s van je had gemaakt. Ze heeft het topic met de foto´s een paar bladzijdes terug genoemd in dit topic ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:13

Das knap, want ik had Kino niet mee :Y)

Jaa ik had de foto's al gevonden!

Rianne, zie idd dat het niet bij mijn uitslag staat. Bij de fouten staat er echt wel een weigering op hindernis 12.
Wacht wel af wat de KNHS er van maakt.

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:17

Wat snel van de uitslagen!

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:21

ik was nr. 101 met Ambassador Falkor 8-)

Hadden dressuur netjes gereden, 193 pt. springen foutloos en cross ook foutloos :D

Nr. 100 voor mij had die hindernis 16 aan stront gereden, zijn ook mensen die dat hebben gezien en ik heb het zelfs op film staan dat ik werd gestopt door die hindernisjury. Hebben ze dat als weigering neergezet voor mij... pff klopt echt niet... Toen ik weer nl van start mocht sprong die alles ook gewoon weer netjes. Was gewoon foutloos en binnen de tijd... Wat moet ik hier nu aan doen? Want zo staat het ook nu op internet :7

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:24

Dat is balen zeg! Ik zou alleen niet weten wat je moet doen.
Wat betekend het als je naam in het blauw staat?

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:24

dan moet je op de wedstrijddag zelf protest indienen, nu kun je er niks meer aan doen ben ik bang

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:33

@fUrytjj_04 dan had je op de dag zelf met je camera protest in moeten dienen. Kun je nu niks meer aan doen.
@ noor: ja paard is erg handig en niet bang om te vroeg af te gaan. Ik heb jou niet gezien.
@ photography: Jij moest voor mij starten. Leuke haflinger heb jij. Springt ook erg goed.

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:34

We zullen zien, ik heb gebeld.. Word vervolgt :o

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:51

!
mistid schreef:
Das knap, want ik had Kino niet mee :Y)

Jaa ik had de foto's al gevonden!

Rianne, zie idd dat het niet bij mijn uitslag staat. Bij de fouten staat er echt wel een weigering op hindernis 12.
Wacht wel af wat de KNHS er van maakt.

Welke had je dan mee :+ ?? Ik dacht altijd dat dat Kino was :o

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:56

Haha, nee Yoeri. Kino is niet zo goed in dressuur (lees; ze immiteert een giraffe x hinde) en hebben we de snelste proef van de dag gereden.
Kino zou vorige week wel maar, alleen dat hadden we omgezet naar Yoeri.
Had gister Meno ook nog mee. :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:57

Balen Svenja! Maar dan had je idd gister meteen protest moeten indienen.