Vond het een mooie cross, kom mooi de ruimte nemen om te galoperen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, desondanks netjes rondgereden, een pechbalk die ik aantikte op de oxer. kwam met een hartslag van 56 uit het springen.
.Ook de brug ging prima, Bandido liet zich heel mooi zakken bij het afsprongetje. De rest van het parcours draaide Bam ook zijn hoef niet voor om, ging heel fijn, de steeplehaag gingen we wel overheen ipv doorheen
, maar dat is ook goed
. Stijl was gemiddeld een 6,75.
(echt heel veel mensen zaten erboven), terwijl ik helemaal niet geracet heb ofzo, maar gewoon in één tempo en ritme heb doorgereden.
en terug naar de trailer was het Bandido die met mij aan de wandel ging, want die was nog niet moe
Er werd zelfs verbaasd door iemand gevraagd of we al gecrosst hadden omdat hij nog zo druk en fit was
.
?!
) gewonnen.
.
Jeej.., die hoek kwamen we niet zo goed meer in.
.
en alle prijswinnaars gefeliciteerd! Corien speciaal gefeliciteerd met je eerste winspunten en Marlies ook, super meiden!
En de rest van de cross foutloos uitgereden zonder zweepje. De waterbak zijn we over de boomstam ingesprongen. Dat ging goed maar in het water was hij niet vooruit te branden. Wel leuk dat het publiek hielp door aan te moedigen. Verderop in de cross kreeg hij de smaak te pakken en wilde hij lekker tempo maken en sprong beter.
dus even doorgereden