Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Mam had allang gezegd dat dat goedkwam, maar je mag niet meer teleurgesteld zijn tegenwoordig en dan even een rondje lopen om af te koelen. Daarbij hoefden we het niet bij de veterinair in te leveren maar bij de ringmeester. Maarja, sommige mensen denken dat ze er altijd tussendoor moeten komen. mistid schreef:Balen Ruud! Bij mij ontsnapte de krachtterm ook flink hard, en toen het meisje die bij de veterinair zat geen begrip wilde tonen moest ik echt oppassen dat ik die de botten niet helemaal volschold. Nu heb ik alleen maar gezegd dat 'dat domme wijf haar bek moest houden'. Mam had allang gezegd dat dat goedkwam, maar je mag niet meer teleurgesteld zijn tegenwoordig en dan even een rondje lopen om af te koelen. Daarbij hoefden we het niet bij de veterinair in te leveren maar bij de ringmeester. Maarja, sommige mensen denken dat ze er altijd tussendoor moeten komen.
Martine__ schreef:Lezen jullie de opmerkingen van Simmie op pagina 2 en 4
mistid schreef:Balen Ruud! Bij mij ontsnapte de krachtterm ook flink hard, en toen het meisje die bij de veterinair zat geen begrip wilde tonen moest ik echt oppassen dat ik die de botten niet helemaal volschold. Nu heb ik alleen maar gezegd dat 'dat domme wijf haar bek moest houden' :o . Mam had allang gezegd dat dat goedkwam, maar je mag niet meer teleurgesteld zijn tegenwoordig en dan even een rondje lopen om af te koelen. Daarbij hoefden we het niet bij de veterinair in te leveren maar bij de ringmeester. Maarja, sommige mensen denken dat ze er altijd tussendoor moeten komen.

Ruud_O schreef:Cool dan moet het goed gaan
Punt is dat ik meer kriebels heb voor een oxer van 90cm / 1m dan een massieve boom van ruim 1 m hoog
Tja is raar, maar ik moet die dingen dus gewoon meer gaan oefenen. Ga dus m'n clublessen maar weer eens volgen, ondanks dat ik die instructeur niet zo mag. Maar dan maak ik tenminste weer eens meters.
Ruud_O schreef:Cool dan moet het goed gaan
Punt is dat ik meer kriebels heb voor een oxer van 90cm / 1m dan een massieve boom van ruim 1 m hoog
Tja is raar, maar ik moet die dingen dus gewoon meer gaan oefenen. Ga dus m'n clublessen maar weer eens volgen, ondanks dat ik die instructeur niet zo mag. Maar dan maak ik tenminste weer eens meters.
sammie18 schreef:Ruud_O schreef:Cool dan moet het goed gaan
Dat heb ik ook hoor, maar ik heb ook eer ongelukken gehad met los gekleurd hout als vast hout. Hier ook weer een beetje springen, ik ga volgende maand pas weer naar Castenray. Verder ga ik hier lekker thuis trainen, dit zijn me eerste weekenden zonder wedstrijd van het jaar 2010. Misschien nog tussendoor een dressuurwedstrijdje rijden ofzo, maar daar is het dan wel mee gezegd.
Morgen zal het terrein wel erg slecht zijn jammer genoeg. Ik ga misschien morgen nog wel even kijken overigens. Kan iemand mij trouwens vertellen met hoeveel winstpunten je over mag en bij hoeveel je moet, ik heb het niet zo snel kunnen vinden, waarschijnlijk is hier wel iemand die het zo weet(mag ook via pb, ben me er wel van bewust dat dit best off-topic is).

Had ik niet verwacht van een eerste cross tussen de paarden.