Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sammie18 schreef:Even over het drinken en plassen. Mijn paard is ooit bijna door de achterstang van de trailer gekomen omdat hij de spiegeling van het water in de emmer zo eng vond. Hij krijgt water met appelsap en dat drinkt hij, of fruit(tegenwoordig dus buiten de trailer). Verder heb ik de tip gekregen om bruine suiker(3 eetlepels) met zout( 2 theelepels) een dag van te voren te geven, weet niet of het werkt, maar dat zorgt dat het paard van te voren meer gaat drinken en ook water vasthoud, voor als hij niet wil drinken en toch veel vocht verliest. Ik ga het wel proberen. Verder stond mijn paard laatst uitgebreid bij een prijsuitreiking te plassen, vlak achter een hindernis, de volgende klasse hadden een gladde plek.

zou het hier neer zetten zodra ik het weet! ben helaas vorig jaar in broekland mijn groene springschoenen verloren
even kijken of ik die bij de divoza weer vind. anders start ik denk ik in het groen/donkerblauw!

, maar helaas kan ik de knal/glitter peesjes niet meer om nu haha.
)