We zullen zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Apple schreef:Dat klinkt als een goede training voor de meesten![]()
Zijn er toevallig foto's van het terrein? Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe hindernissen
Evie_Bandido schreef:Het terrein is heel mooi geworden, ook heel veel dingen die er nog niet waren, zoals allemaal smalletjes.
Bandido had de smaak lekker te pakken, alles hebben we in 1x gesprongen, zelfs een wit smalletje met bezems erboven die ik stiekem best spannend vond.
Ik moet er alleen wel af en toe wat meer aan gaan rijden, want volgens Michiel rijd Bandido lekker een parcours en mag ik gezellig meerijden, maar naar mate de les vorderde lukt dit gelukkig wel al beter.
Groepje was ook gezellig en allemaal ook hetzelfde niveau gelukkig.
Mijn moeder had ook hele mooie foto's gemaakt van iedereen in mijn groepje, maar bij thuiskomst bleek dat iemand de geheugenkaart uit de camera had gehaald, dus heb helaas helemaal geen foto's
.
Paul_H schreef:Apple schreef:Wij doen helaas niet mee dit jaar. Ik wil wel als het een beetje mee zit af en toe komen kijken
![]()
Apple! Neem je dan je hoffotograaf ook mee? Zo leuk voor mijn Anne
.
Ik zie op de lijst een hoop bekende èn minder bekende namen. Ik kom alleen rijden kijken en groomen (en praten en ...); Anne rijdt in groep 4.