[SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zamero

Re: [SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 21:55

Ik ben benieuwd, heo het eruit ziet :j
We zullen zien :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 23:46

Ik ben ook benieuwd, na de oefencross in Baarle-Nassau heb ik de smaak alweer te pakken :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 00:43

Heb er ook weer helemaal zin in, hoop dat de groep een beetje meevalt, zie er nl 1 bij staan die breekt met het B springen alles af.
Ben heel benieuwd naar de nieuwe hindernissen!
En het was even spannend maar gelukkig kunnen we gewoon met beidde paarden op pad.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 00:54

Veel plezier iedereen.
Ik ben er niet bij dit jaar, het is me vorig jaar niet goed bevallen. Ik ga dit jaar lekker weer aan het vertrouwen werken, wat we vorig jaar zijn kwijt geraakt.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 15:33

Ben benieuwd hoe jullie het hebben gehad vandaag. En ben ook benieuwd wat er allemaal nog aan de groepen gaat veranderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:53

Terrein ziet er top uit, leuke hindernissen bij gekomen en meer als voorheen.

Ik heb een leuke 1e training gehad.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:04

Inderdaad het terrein is super netjes :j

Ik heb lekker gesprongen voor de 1ste training weer,
en een gezellig groepje :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:32

Het terrein is heel mooi geworden, ook heel veel dingen die er nog niet waren, zoals allemaal smalletjes.

Bandido had de smaak lekker te pakken, alles hebben we in 1x gesprongen, zelfs een wit smalletje met bezems erboven die ik stiekem best spannend vond :D .
Ik moet er alleen wel af en toe wat meer aan gaan rijden, want volgens Michiel rijd Bandido lekker een parcours en mag ik gezellig meerijden :o , maar naar mate de les vorderde lukt dit gelukkig wel al beter.

Groepje was ook gezellig en allemaal ook hetzelfde niveau gelukkig.

Mijn moeder had ook hele mooie foto's gemaakt van iedereen in mijn groepje, maar bij thuiskomst bleek dat iemand de geheugenkaart uit de camera had gehaald :+ , dus heb helaas helemaal geen foto's :\ .

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 23:14

heerlijk gereden, blij dat ik Karrimh mee had en niet Adami.. toch weer even wat vertrouwen krijgen na onze val van 2 jaar terug.. was ook weer blij iedereen te zien.. toch wel iedereen gemist en zij gelukkig mij ook :o

vind het terrein bijzonder mooi geworden en gelukkig ook veel hindernissen en veel afwisseling :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 10:03

Ook fijn gereden en het terrein is inderdaad heel erg mooi geworden!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 10:53

Dat klinkt als een goede training voor de meesten +:)+

Zijn er toevallig foto's van het terrein? Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe hindernissen :D

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 12:23

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 13:05

De foto's van Richard had ik al gevonden ja :j

Ik ga snel naar jullie fotootjes :D

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:33

Evie_Bandido schreef:
Het terrein is heel mooi geworden, ook heel veel dingen die er nog niet waren, zoals allemaal smalletjes.

Bandido had de smaak lekker te pakken, alles hebben we in 1x gesprongen, zelfs een wit smalletje met bezems erboven die ik stiekem best spannend vond :D .
Ik moet er alleen wel af en toe wat meer aan gaan rijden, want volgens Michiel rijd Bandido lekker een parcours en mag ik gezellig meerijden :o , maar naar mate de les vorderde lukt dit gelukkig wel al beter.

Groepje was ook gezellig en allemaal ook hetzelfde niveau gelukkig.

Mijn moeder had ook hele mooie foto's gemaakt van iedereen in mijn groepje, maar bij thuiskomst bleek dat iemand de geheugenkaart uit de camera had gehaald :+ , dus heb helaas helemaal geen foto's :\ .

Die van mij dacht bij die witte bezembak, wat denk je als ik er gewoon langs spring (dan doe ik net alsof :+ )

Wat jammer zeg van de foto's

Ik kwam alleen na mijn les erachter dat die van mij een ijzer kwijt was, vandaar waarschijnlijk die beroerde sprong bij de waterbak (waardoor ik er bijna af lag).
Dat was flink balen, wat hij heeft altijd van die slechte hoeven en ik kan me eigenlijk niet perimiteren dat hij zijn ijzers kwijt raakt (hij heeft ook extra een leren zooltje).
Maar hopen dat snel de hoefsmid morgen of woensdag komt ;)

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:35

Paul_H schreef:
Apple schreef:
Wij doen helaas niet mee dit jaar. Ik wil wel als het een beetje mee zit af en toe komen kijken :D

:wave: :wave: Apple! Neem je dan je hoffotograaf ook mee? Zo leuk voor mijn Anne 8-) .

Ik zie op de lijst een hoop bekende èn minder bekende namen. Ik kom alleen rijden kijken en groomen (en praten en ...); Anne rijdt in groep 4.

Waren jullie diegene met dat kleine vrachtwagentje, en was het de Anne (je dochter) waar ik mee zat te kletsen trouwens?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 22:37

@ Zamero: die witte bezembak was ook mijn struikelblok ja.. Lastige, maar uiteindelijk gelukt. Bij jou ook toch?
Ennn we hebben het (zo goed als) droog gehouden. Wat wil een mens nog meer?

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 23:33

Zamero schreef:
Waren jullie diegene met dat kleine vrachtwagentje, en was het de Anne (je dochter) waar ik mee zat te kletsen trouwens?

Helemaal goed gegokt ... :D

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 15:05

Inderdaad we hebben het super droog gehouden :j

Aha okey leuk zeg :)
Vandaar, je zat samen met mijn pa te kletsen met zadelen.
Altijd gezellig ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 15:10

Ik vind het terrein er heel mooi uitzien! Het is echt enorm veranderd! Hopelijk kan ik er binnenkort heen!

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:57

Zo Moordrecht is mooi opgeknapt! Nu baal ik dat ik mij niet heb opgegeven voor de trainingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 22:33

Er komen vast nog wel trainingen op Moordrecht, Donna zou in ieder geval haar best om met Michiel wat afspraken te maken dus hou het SGW forum in de gaten dames!

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 17:32

Ik heb weer een heerlijke eerste training gehad. Heerlijk weer eens even gaan ipv alleen maar de dressuur oefeningen...

Ik vond het heerlijk alle nieuwe hindernissen, nauw weet ik niet hoe het er daarvoor uit zag. Want het was mijn eerste keer daar, maar alleen de bodem was soms wat zwaar. Maar het was soms even druk op een klein stukje voor twee groepen naast elkaar.

Ik ben benieuwd naar de tweede training. Ik heb wel wat foto's op mijn Hyves gezet. Maar ik bemn hier gewoon echt niet handig mee voor de bokt....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:22

Ik heb aan dhr v/d Marel gevraagd of ik eind mei in Lunteren mag meetrainen. Vorig jaar heb ik daar heel fijn gereden en dat is dan de week voor SGW Oudkarspel. Zou mooi zijn!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 13:30

Misschien kan je dan mijn plekje overnemen! Ik ben niet van plan daar te trainen. De planning (of het haalbaar is hoor ik volgende week) is de crosstraining in Biddinghuizen, Lelystad en Nieuwveen rijden. Dan SGW Vrouwenpolder, dan een weekje rust (waar dus de training van Lunteren zit) en dan SGW Oudkarspel.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:34

Zou mooi zijn (ook wat niveau betreft)! Dan zijn we in Oudkarspel dus concullega's!