Pb: mooie foto, maar bij jullie ligt volgens mij niet zoveel, als bij ons. Mandy: gefeliciteerd. Wl: fijn dat Wolin braaf was nu Mirthe: weer een leuke foto van Dwarrel! Tientjeh: leuk dier
Nou heb vandaag 2 x vastgezeten haha. Tja naar stal toe ging aardig, tot die landweggetjes . En net zat ik in het begin van de straat vast.... Morgen maar weer lopend na het werk.
Er is net nog flink wat bijgekomen. In de bak en tuin ligt nu een cm of 30. En er staat in de bak een sneeuwpop van 2m hoog! Mn vriendje had spontane sneeuwpop-maak-behoefte
Jantine: Leuk paard zo te zien. Gaat het deze worden?
Ja zijn van die fieldboots van kalfsleer. Nieuwwaarde is ruim 450,- en ik heb ze al in het bordeauxrood en die zijn 6jaar oud en nog helemaal super. Super laarzen dus voor erbij (ga nu wel een ander paar weggooien en weer een ander paar op internet zetten).
Ja, ik zoek altijd op de Duitse ebay voor Duitse merken. Zoals CAvallo, Königs, etc. Moet wel zeggen dat mijn maat er vaak niet bij zit. Maar kan zo een paar honderd euro schelen. Zo ook ooit mijn Königs Sir gekocht. Zijn laarzen van 700,- maar via ebay splinternieuw voor 150,- in orecies mijn maat weten te bebemachtigen.
Zo dat scheelt wel idd zeg!! Ik zou ooooit nog een extra laars van derby willen en dan een tint donkerder met steentjes en een gpa cap als ik de lotte win
Derby heb ik niet zoveel mee. Ik zweer bij cavallo of konigs. super kwaliteit en gaan nooit af.
viefdepief
Geplaatst: 20-12-09 21:59
Goeie actie PB Ik ben juist super blij met mijn Derby's. Ook nieuw in doos in precies mijn maat voor nog minder dan een 3e van de nieuwprijs
10tje: Wat een leukerd Hoop dat je snel een nieuw baasje voor Uk vindt!
Zit nog even naar Mathilda te kijken. Zo maar lekker op tijd slapen
malloesje
Geplaatst: 20-12-09 22:00
Wat een sneeuw is er overal bij jullie gevallen zeg Hier zijn de straten wel glad en smerig maar zo veel echt niet Levert wel ontzettend mooie plaatjes zeg!
Ik heb de hele dag lekker bij de kachel gezeten..
Liene
Geplaatst: 20-12-09 22:00
Cavallo is eigenlijk ook mijn lievelingslaars! En idd eBay, heb ik ook al gezien dat er echt koopjes laarzen op staan. Ik heb twee verschillende kuitmaten, dus zit eigenlijk altijd wat vast Ik denk niet dat ik dat op eBay zal vinden Derby ken ik eigelijk niet zo goed ?!
Ik heb petri's maar die zijn niet echt lekker, ja voor de dressuur. Voor het springen heb ik bruine van derby's echt pantoffels En heb ook nog chaps van SG (italiaans merk)