Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
.

.
. Ging wel beter dan in Lisse, waar ze steigerde
... Meteen de opsprong, uitloop was super mul.
Goldie schreef:WhahaDaar sta je dan met z'n 2en (al val ik niet zo op)
http://94.100.113.15/751450001-75150000 ... _EKep.jpeg
Goldie schreef:Haha ja die hadden ook de grootste lolVond het zo leuk dat je er zelf om kon lachen, je ziet het vaak genoeg anders
@Toline: Dat noem ik ook vosdekje heb ik eerlijk gezegd niet zo op gelet. Je gaat toch ook naar Broekelo, kunnen we een nieuwe poging doen om te meeten
Citaat:Richtlijnen
7) Het is niet toegestaan om, in welk topic dan ook, verzoeken tot het maken van foto's te doen. Als iemand aangeeft foto's te willen maken dan is melding daarvan in het voorbesprekingstopic toegestaan. Wil je graag dat die persoon foto's van je maakt, stuur de betreffende bokker dan even een pbtje. Dit om de topics overzichtelijk te houden en niet vol te laten stromen met berichten als "wil je van mij ook foto's maken?" Hetzelfde geldt voor vragen in de trant van "heb je toevallig van startnr. .. ook foto's gemaakt?" Stuur een pbtje aan degene die foto's heeft gemaakt! Verzoeken in de topics worden verwijderd!
Susy_Q schreef:hey avantie2000;
Volgens mij reed ik de hele tijd achter jullie aan.
Ik zat op die bruine met groene jas en groen gestreept dekje en heb op het einde nog met je gepraat.
Was inderdaad jammer van je laatste balkje in het parcours.
GA je nog naar Broekelo, dan herken ik je vast weer als je oranje peesjes hebt haha