Water meenemen, dacht al, huh?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hetismij schreef:sfranken schreef:Volgens mij is het heel normaal dat je geen bevestiging van je opgave krijgt. Ik krijg nu al medelijden met alle secretaresses die iedereen moeten mailen. Alsof ze niet al genoeg werk hebben zo voor de wedstrijd.
Als je je coupon op tijd en goed ingevuld opstuurt is de kans dat het fout gaat maar heeeeeeel erg klein. Het is mij in de afgelopen 8 jaar nog nooit gebeurd dat het niet is aangekomen.
Dus spaar de secretaresses aub!
Ik heb gewoon even netjes opgebeld, het is mij dit jaar al 2x gebeurd dat de startcoupons niet waren aangekomen dus ik ben liever zeker van mn zaak als dat ik er straks achter kom dat het nooit is aangekomen.
mamabird schreef:Zijn er nog liefhebbers om te komen posten of schrijven??? Voor zondag hebben we nog vrijwilligers nodig! Opstellen in rijen van drie en wie het eerst komt, wie het eerst maalt! hahaha
mamabird schreef:Zijn er nog liefhebbers om te komen posten of schrijven??? Voor zondag hebben we nog vrijwilligers nodig! Opstellen in rijen van drie en wie het eerst komt, wie het eerst maalt! hahaha
MelanieB schreef:Thanks
Enne,wanneer ga jij met stoere wol (oefen)cross rijden?Volgend jaar al iets op 't oog?
__Marloes schreef:mamabird; je moet ons maar even weten waar je zit, dan kom ik misschien wel een praatje maken
Raket; jureer jij vaker in onze kring? pony's?
__Marloes schreef:mamabird; je moet ons maar even weten waar je zit, dan kom ik misschien wel een praatje maken
Raket; jureer jij vaker in onze kring? pony's?