Haha Romy ik zal het in de gaten houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kwam in Neede met haar kreupel de cross uit. Nog even kijken hoe snel ze hersteld.. 
Mjoor schreef:Ik weet nog niet of ik wel kan startenIk kwam in Neede met haar kreupel de cross uit. Nog even kijken hoe snel ze hersteld..

ratjelover schreef:Mjoor schreef:Ik weet nog niet of ik wel kan startenIk kwam in Neede met haar kreupel de cross uit. Nog even kijken hoe snel ze hersteld..
Dat meen je niet! Jullie stonden er toch goed voor. Je rijd haar ook erg netjes
We hebben nog ff gekletst met losspringen voor de cross. Weet niet of je dat nog weet?!
Ik vroeg jou nog hoe het precies zat met hindernis 14
.
En ga ook gewoon volledig galloperen.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En onderweg zijn er ook nog wel mensen die van groep wisselen, ik ben toen ook bij een ander groepje aangehaakt
? gomir schreef:Anders kun je altijd nog bij ons aanhaken hoor TolineHoe meer zielen hoe meer vreugd. En onderweg zijn er ook nog wel mensen die van groep wisselen, ik ben toen ook bij een ander groepje aangehaakt

TolineS schreef:gomir schreef:Anders kun je altijd nog bij ons aanhaken hoor TolineHoe meer zielen hoe meer vreugd. En onderweg zijn er ook nog wel mensen die van groep wisselen, ik ben toen ook bij een ander groepje aangehaakt
gezellig!!! Hoe laat starten jullie??
TolineS schreef:gomir schreef:Anders kun je altijd nog bij ons aanhaken hoor TolineHoe meer zielen hoe meer vreugd. En onderweg zijn er ook nog wel mensen die van groep wisselen, ik ben toen ook bij een ander groepje aangehaakt
gezellig!!! Hoe laat starten jullie??