Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amreen schreef:Leuke foto's! Altijd moeilijk kiezen. Ik ben het meisje op de andere fjord (Yessie) in de les van 11.00uur.
JA degene die het nodig vond om na anderhalve minuut les al een modderbadje te nemen
Amreen schreef:Leuke foto's! Altijd moeilijk kiezen. Ik ben het meisje op de andere fjord (Yessie) in de les van 11.00uur.
JA degene die het nodig vond om na anderhalve minuut les al een modderbadje te nemen
cobiie schreef:Amreen schreef:Leuke foto's! Altijd moeilijk kiezen. Ik ben het meisje op de andere fjord (Yessie) in de les van 11.00uur.
![]()
Volgens mij lag het aan de body protector, de ruiter in de les eerder ging er met die protector 2 keer van haar paard af ongevraagd.![]()
Pinolien schreef:@ Amreen.. trouwens niks overgehouden aan je val??
Ik vind zelf 1 foto dat jij en Yessie uit die put komen springen echt waanzinnig!! Fotonummer 9375191 (tussen Cobie met dat zwarte paard en de ander fjord in)!! Straalt echt power vanaf vind ik!
Amreen schreef:Ik trek alleen zo'n ontzettend idioot gezicht op die foto