Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Over het slootje van de "coffin" een hele rare wapper. Bij de waterbak gewoon rechtdoor gegaan, hij viel wat terug op de tweede sprong maar liep wel door en ik kreeg hem zo het water in. We hadden wel veel tijdfouten (horloge ging piepen in de waterbak
)

ik was nr 75 in ring 2 en toen ik bij het inrijden kwam was 74 net in de baan haha
het ging verder niet slecht maar dressuur is niet bepaald mijn sterkste punt, 165 punten, viel wel iets tegen, had eerder rond 175 verwacht maar boeit niet zoveel, ik kwam voor de cross!
springen ging de laatste tijd niet lekker, tijdje terug een slootje gesprongen en dat vond meneer niet leuk, gevolg; meneer wil eigenlijk even elke hindernis checken of er een slootje onder ligt voordat hij springt... MAAR ik ben rondgekomen
een stop op hindernis 1 van het springparcours en de rest zonder fouten
bij de andere hindernisjury kwam hij veeel te groot, daar kreeg ik 765 dus nog niet slecht. de rest van het parcours kwam super uit en zelfs het water deed hij zonder twijfel! dus op naar de volgende sgw!
! Netjes 8ste !
.

bvw schreef:inderdaad!
Ik was nog foutloos en omdat ik hem wil verkopen is het wel leuk als hij dan wp's heeft.
Helaas verkoopt een paard met een blessure meestal niet zo goed...