TeeGee, ik blijf het zeggen, dat borsttuig
legata, van harte!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb er zaterdag een paar gezien daar, maar die reden er ook niet heel mooi naar toe; te hard, te weinig ondersteuning etc..
bvw schreef:het is vast een kwestie van meters maken!
Maf dat hij wel achteruit wil, ik denk niet dat het achteruit springen een succes wordt, maar misschien wordt het wel een nieuwe rage...

Ik was daardoor zelf veel te gestresst (Omdat paard druk werd en t in vlietland best goed ging, en dan wil ik dat t weer zo gaat, en dat uhm is nogal slecht van mezelf
) uiteindelijk nog 161 punten geloof ik (vond ik nog veel
)
Cross ging supergoed, wel wat minder controle omdat ze ook al best moe was volgens mij, ze liep zich de hele dag al druk te maken.... Maar ze ging zelf wel hard ik heb niets aangespoord, maar ze was superzwaar in mn hand telkens gingen mn teugels ene leerrtje langer als ik ze weer opgepakt had uiteindelijk vond ik t zo vervelend worden dat ik maar op zn tim lips (sorry dat ik met m spot) ben gegaan
(Op alle foto's die je hem ook altijd met lange teugels en dan zn handen ergens half achter m) Maar niet te lang ofzo maar net ff langer dan ik wilde, maar door dat gehang werd ze zo zwaar in mn armen, ik hield t gewoon niet.. Maar op de sprongen kwam ze wel netjes terug (gelukkig wel weer, vond ik vorige week in Vlietland niet zo leuk, dat ze dat ineens niet meer deed, ze doet t altijd namelijk)
Geen idee hoe ik gereden heb qua tijd, en k zal wel helemaal onderaan staan van de mensen die zijn rondgekomen
Maar ik heb lekker gecrosst en daar kom ik voor. De rest gaan we hard aan trainen en t gaat de laatste tijd al best wel beter. Maar ze was gewoon een beetje vervelend zaterdag.