. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. floor01 schreef:Polo: keuren met stiften in was niet verplicht.. Ik weet niet of ik dat gezegd heb (zou best kunnen), maar als dan was het niet bedoeld dat het verplicht was. Het kan best prima met hoor. En wen er maar vast aan dat ze je op harde bodem laten keuren, daar kun je (belastings)kreupelheden nou eenmaal het beste op zien.

TJolieke schreef:Hier een toeschouwer. Ik vond het heel gaaf om te zien allemaal, heb de cross gelopen en vond het voor een oefencross helemaal niet flauw gebouwd. Even bij de waterbak gestaan, daar wel veel aarzelingen gezien, even een heel stoer moment toen Wendy kwam doordenderen en de twee twijfelaars meenam. Ben nog moed aan het verzamelen om te gaan crossen maar ik denk dat de zwaartekracht in combinatie met mijn grote schoenen niet meewerkt....Wil wel weer wat trainingen gaan doen, erg leuke sport!
Misschien weer een oefencrosje in Maasbergen (altans op de reservelijst dan..), maar dat moet ik nog maar even bekijken 
) Die fotografe zal ook wel raar gekeken hebben aangezien jij een hele andere route ging

Geen springen ervoor idd

) Zag overigens op de site daar ook dit staan: 1500 uur: aanvang oefencross (alleen cross, geen dressuur en springen, komt niet voor puntenregistratie in aanmkering)
Amber_ schreef:Lunteren is erg leukGeen springen ervoor idd
Maarsbergen is ook gaaf hoor
in stamboekmaatstaven tenminste) 

PPD_tje schreef:uh 27 juni vanaf 15.00 dacht ik
Amber wat versta je onder een "echte" cross? vond die van Helden met sommige hindernissen ook wel redelijk aan de maat zitten