.Gewoon de kleurtjes volgen
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
! Talida schreef:volgens mij moet je 6 van de andree kant nemen, dat is veel logischer. 5 is een dubbelsprong, dan ga je om 2 heen en neem je 6 en schuinrechtdoor naar 7... Als ik je lijntje volgt kom ik anders uit
. Maar de nummers staan zo dus ik ga er vanuit dat ie zo gesprongen moet worden
. Talida schreef:goed punt, maar je moet dan wel hele rare lijnen gaan volgen, van 7 naar 8 bv?
naja we zullen het wel zien met parcours lopen
.
Ingridje16 schreef:Nee Prie bij de indoor ook niet, maar vond het wel vrij minder dat het meisje wat eerste werd daar gewoon heel slim omheen gesjeest was. En ja als je dan op tijd gaat kijken als je beide foutloos bent en het alternatief is sneller dan de gewone sprong, dan vind ik dat niet echt eerlijk![]()
Niet dat het erg is maar het is niet erg logisch
, dus ik ga gewoon alles proberen (dan maar wat langzamer)
). Liever foutloos en over tijd dan andersom
.
Tal heeft met beide geen probleem maar goed zeg nooit nooit! Heb er wel zin in, eindelijk weer eens wat boompjes. Hoop dat het droog maar niet te warm wordt Talida schreef:Ik ga ook gewoon rustig rijden, heb bijna half jaar niet gesprongen dus geen rare wendingen etc voor ons.
En in een cross moet je eigenlijk door het water en niet eroverTal heeft met beide geen probleem maar goed zeg nooit nooit! Heb er wel zin in, eindelijk weer eens wat boompjes. Hoop dat het droog maar niet te warm wordt
...
, maar volgende keer beter
!