Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)Jolienn schreef:Nou, ik weet niet hoe jij gelopen hebt dan gr_roos. Maar de afstand van de cross blijft hetzelfde hoor. Of het nou over het land slingert ja dan nee, je loopt nog steeds evenveel meter als met een 'normale' cross. Je bent vast op 1 punt gaan staan met een verrekijker![]()
![]()
Ik zou er toch wel gewoon 3 kwartier voor nemen hoor. Ik reken meestal met een uur. (zou wel sneller kunnen zonder mn moeder, maar die let toch af en toe wel op handige dingen, dus mag ze toch telkens weer mee)
En liever te ruim gepland dan te krap!

UpToDance schreef:Het ziet er prachtig uit op stal! Heb vandaag mijn ogen weer uitgekeken. Het crossterrein is om de hele manege heen en héééél veel leuke hinderissen. Er is ook een "keuken" waar je overheen moet! Je kan zeker wel in een half uur parcour lopen.
Ik ga morgen de oefencross doen. Zijn er nog mensen die foto's gaan maken??
XxDamelzaxX schreef:UpToDance schreef:Het ziet er prachtig uit op stal! Heb vandaag mijn ogen weer uitgekeken. Het crossterrein is om de hele manege heen en héééél veel leuke hinderissen. Er is ook een "keuken" waar je overheen moet! Je kan zeker wel in een half uur parcour lopen.
Ik ga morgen de oefencross doen. Zijn er nog mensen die foto's gaan maken??
mijn moeder, welke groep zit jij?