Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Blijkt de voorband van de auto helemaal leeg! Uiteindelijk met 10 km per uur maar doorgereden. Net op tijd voor de dressuur..
Groetjes. Trouwens ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het parcours werd gefilmd? Ik heb er nergens meer over gelezen..
Ruud
Yolien
alle anderen. Ja dat was ik zondag met twee honden waarvan één ridgeback (Hooper) die me nog wel eens een onverwachte kant uit trok waardoor ik er weer als een
uitzag. Bij de catering
moest ik daardoor een dubbele portie vlaai inslaan om één "gewoon" op te kunnen smikkelen. En zoals Madelene al zei: soms stond ik plotseling een metertje verder.Hooper vond het af en toe ook nodig in het springparcours te gaan staan (sloop door het hek heen tot hij niet verder kon; gelukkig stonden we niet op een plek waar de paarden èrg dicht langs kwamen). Vanochtend voelden mijn armen wat stijf ... AnneOkona schreef:...
Alle hindernissen geen problemen. Bij 5 een beetje twijfel, en ook bij de coffin. Van galop bijna tot stilstand, maar een tikje erbij en ze sprong erover. Na de cross, bleek dat er bij de coffin toch een weigering was geschreven. Maar je mag toch stoppen en dan toch springen, als je maar niet achterwaarts gaat?
Hoewel het qua uitslag niets uitmaakte, toch navraag gedaan bij het secretariaat. Helaas konden zij de hindernisjury niet meer vinden, aangezien ik als laatste in de M startte.
..
)
Ik hoop dat je met Cooper net zo veel plezier (en succes) gaat beleven als je met nanea hebt gedaan en dat geldt natuurlijk ook voor Floor en Nanea. 
.
.
Hmm nu wil ik het wel weten haha
Haha jemig
Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!
Maddy nogmaals
en Ibonn: keep up the good work! Jullie kunnen t!
). 206 pt en een mooie 2e plek. Springen ging ook lekker en foutloos, wel een grote wapper over 8 gemaakt
. Cross vond ik toch wel spannend, ook al vond ik de cross best kort en zeker goed te doen (tegenover de Z crossen van vorig seizoen
). Maar het was toch pas Ungaro z'n 2e cross sinds vorig jaar Chaam. Enigste waar ik wel erg benieuwd naar was, was hoe hij op t water zou aanpakken. Losspringen voor de cross ging ook heerlijk, hij heeft geloof ik geen champion gezien
hij kijkt echt alleen vooruit en springt gewoon overal overheen voor mijn gevoel
die was echt perfect en bijna á la Pasjha alleen dan inclusief een mooie passage en piaffe (hij kreeg van Ibonn, Floor & Maddy een 9
). Dus even rustig rondje gestapt en op 10 sec. weer rustig de startbox in. Op 0 bleef hij even hangen
maar daarna gingen we als n speer van start. Echt heerlijk
Hij pakte op alle hindernissen echt super gretig aan. Op de trakhener moest ik hem echt naar de L sprong sleuren, voelde alsof hij zo de Z sprong genomen zou hebben. Houtwal ging wel even op groot. Daarna na de waterput heb ik hem n beetje rustiger aan terug t bosje in gereden, is en blijft toch heel kronkelig en korte bochten werk en ik wil hem toch heel houden.
Uiteindelijk met 19 sec. tijdsoverschrijding gefinisht
Ben echt super tevreden met hem! We hadden ondanks de tijdfouten nog de 5e prijs te pakken.
maar goed. Stond ook nog met foto op de flyer van de cross, ook best confronterend als je niet zeker weet hoe de toekomst van je paard eruit ziet. Gelukkig ziet t er nu naar uit dat t goedkomt, dus dat is in ieder geval goed nieuws. Zal wel pas najaar worden voordat Pasjha weer mee kan, maar dat is nou dan eenmaal zo.

Marloeske schreef:Daarna rustig voorbereid op de L cross. In etten was Anne erg bang en niet vooruit te krijgen, dus ik ging vandaag voor een vlotte ronde, zodat ik haar aan het werk kon houden. Springen ging foutloos, zonder moeite, en de cross ging perfect. Ze was erg grettig en pakte super aan, resultaat foutloos binnen de tijd gecrossd. Uiteindelijke 2de geworden.
Daarna lang gewacht tot het Z. Ik mijn paard opgezadeld om los te rijden. Met het losrijden voelde hij niet lekker aan. Voor mij gevoel liep hij niet rad. Ik na de dierenarts gegaan om even te kijken en inderdaad hij liep rechtsvoor niet goed.
Toen maar besloten om niet meer te springen en cross te rijden. Waarschijnlijk heeft hij zich verstapt, en ik houd mijn paard liever heel, dus volgende keer beter.
Hier ook even kort mijn verslag:
Eerst mijn L paard gedressuurd, ging lekker, 3de plaats met 210 punten. Daarna snel ander paard opgezadeld en op naar de Z-dressuurring. Toen zag ik dat ze net met losspringen gingen beginnen, dus niet echt fijn. Ik moest ook bij A binnenkomen en achter hem viel de oxer in elkaar en ik was al in galop bij C. De hele proef geen ontspanning meer in gekregen, aantal keren weggesprongen. Resultaat, helaas laatste na de dressuur, maar nog net genoeg punten om te mogen springen/crossen.