Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als ik het een probleem had gevonden had ik wel gevraagt of ik bij de beginners mee mocht doen.
om de pony's er even aan te laten wennen. en daarna gingen wij verder met een droge waterbak.
mo_van_dijk schreef:Nog een tip: Ga alvast draven en galloperen als jouw voorganger zijn rondje maakt. Dan is jouw paard weer bij de les en warm als jij aan de beurt bent. En probeer uit te draven als je klaar bent met je cross-lijntjes in plaats van direct te gaan stappen!
Edit: Ik blijf bezig![]()
Je kan je trailer met auto makkelijk rond rijden aan het einde van de parkeerplaats (in plaats van te steken). Lekker handig, zodat iedereen met zijn neus dezelfde kant op staat.
omdat het anders een zooitje zou worden
en tsja na zondag heb je wel rij foto's
aangezien mijn fotograaf waarschijnlijk alleen onze les (en mss het einde van die er voor en het begin van de les na ons) zal fotograferen
AnnebelleVD schreef:*poing stuiter poing stuiter poing stuiter* mijn bureaustoel begint te klagen over mijn hyperactieve gestuiter, heb er gewoon heel veel zin in, lekker leuke dingetjes doen met twisje en boompjes bespringen en zand rondslingeren.
@nini_roosje: jij bent dan misschien de jongste maar mijn paardje is de kleinste! hihi

?
!