Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:Voor de mensen die nooit hoog dressuren is deze regeling misschien balen. Maar ik zou zelf het crossen niet meer leuk vinden als ik steeds lage punten in dressuur haal en zoveel fouten met springen. Ik cross omdat het leuk is, maar wil ook graag mee kunnen komen voor prijzenIs voor iedereen natuurlijk verschillend, maar anders ging voor mij de lol eraf.
JeltjeW schreef:tientjeh schreef:Je paard mag niet vaker dan 3x per kalender maand een SGW lopen, maximaal twee achtereenvolgende weekenden
Heb net mijn vader deze zin laten lezen. Zoals het er nu staat, vatte hij het op dat je dus max 3 x per kalendermaand mag starten en max 2 opeenvolgende, maar ook in die kalendermaand. Dus dan zou je wel bijv, Diepenheim en Bathmen mogen rijden, dat is 2 achteropeenvolgende in 1 kalendermaand. En dan is Barchem in een nieuwe kalendermaand. Op 1 nov.
Je mag dus bijv niet in de maand september: 13e Gorssel, 19e Heino en dan 26e Neede ?
taormina schreef:JeltjeW schreef:
Je mag dus bijv niet in de maand september: 13e Gorssel, 19e Heino en dan 26e Neede ?
Het is eigenlijk heel eenvoudig.
Je mag geen 3 wedstrijden achter elkaar rijden.Dat is alles.
Zo verwoorde Gert Naber het op de kalender bespreking.
rowo schreef:Voor de mensen die nooit hoog dressuren is deze regeling misschien balen. Maar ik zou zelf het crossen niet meer leuk vinden als ik steeds lage punten in dressuur haal en zoveel fouten met springen. Ik cross omdat het leuk is, maar wil ook graag mee kunnen komen voor prijzenIs voor iedereen natuurlijk verschillend, maar anders ging voor mij de lol eraf.
Amber_ schreef:rowo schreef:Voor de mensen die nooit hoog dressuren is deze regeling misschien balen. Maar ik zou zelf het crossen niet meer leuk vinden als ik steeds lage punten in dressuur haal en zoveel fouten met springen. Ik cross omdat het leuk is, maar wil ook graag mee kunnen komen voor prijzenIs voor iedereen natuurlijk verschillend, maar anders ging voor mij de lol eraf.
Maar zelfs ik haal 150 punten nog makkelijk haha, ik had altijd rond 165.
Maar vind het crossen nog steeds leuk, al zou ik nooit in prijzen komen. Het gaafste gevoel was foutloos rond komen.
Ruudjw schreef:Lielle schreef:maar het feit dat het thuis niet te controleren valt, betekent toch nog niet dat je dan maar helemaal niets moet doen?
Ik denk dat je er dan met een goed programma voor kennis overdracht meer bereikt, dan met goed bedoelde afdwingende regeltjes.
Bij de endurance vereniging worden nu specificieke cursussen gegeven gericht op training, onderhoud en wedstrijdplanning. Vanuit de KNHS zou dit eventueel ook eens voor eventingruiters kunnen worden georganiseerd en dan juist voor de basis en niet voor A of B kaders. Zal er zaterdag (als ik er aan denk) eens van gedachten over wisselen met Gert en/of Alice.
xxitsmexx schreef:10 mag en 20 moet dacht ik
vera_pino schreef:wat bedoel je met maar 1 startkaart? per paard, of dat je als ruiter maar in het bezit bent van 1 startkaart