vond het parcours een beetje tegenvallen, er zaten een aantal vreemde wendingen in en had met mijn grote paard redelijk veel last van lage takken enzo.
bij de dressuur had ik 174 punten, vrij gemiddeld voor ons dressuur is niet echt mijn ding

Bij het springen was ik foutloos en in de cross was ik ook foutloos was wel buiten de tijd. kreeg hier volgens mij 20 strafpunten voor ofzo.
ik kwam in totaal op 83 strafpunten wat resulteerde in een vijfde plek.
dus op naar het volgende cross seizoen !!
.Was op weg naar het inrijterrein voor de banen, en net toen ik langs die poort van de Landmacht stapte haalden ze de lucht eruit en zakte die in..
Nouja, Angel dus omgedraaid en als een gek ervandoor, 4 benen de lucht in en bokken etc.
Vond dat trouwens wel doodeng met dat prikkeldraad ernaast, als ze de andere kant op was gevlogen hadden we er middenin gezeten...
Op 1 en 2 nog wat twijfelend, daarna snapte ze weer wat de bedoeling was en ging het heerlijk.
8 ging goed, 9 ook, daarna met een vreemd bochtje over 10, ging ook goed. 11, de triple, kwam niet helemaal lekker uit (was een gat voor de hindernis) maar toch goed gegaan. 12 Ging ook goed, ik riep al 'Goedzo!' en daarna zat ik bijna tegen een boom, kwam er direct een 'Ho!' achteraan, dat klonk echt heel dom
13 en 14 gingen ook super en toen waren we al over de finish!
men wat was dat dier vervelend bij de eerste hindernissen. Hele tijd huppen vooruit achteruit en maar gek doen. Maar toen hij zelf moest dan ging het super.