haha, een orgie! Maar ik pas, ik zit hier met mijn sloffen!Met oud en nieuw moet er inderdaad wel lekker gedronken worden...
Nee, hier was ik al bang voor *snikt nog na van het lachen*Vroegah had je zo'n tolletje. Dat stelt dit dus voor.
missmuts schreef:*verslikt zich in een koekje*Hoe leg ik netjes uit wat mijn avatar aan het doen is?Het wordt opgewonden...Ik wil eigenlijk niet weten waarvan. Tenzij het over het halen van blz 500 gaat.
Ik heb trouwens wel goeie kertscadeaus gescoord!!! Rijbroek en Kyra K trui!!!!Op dit tijdstip gaan de dames rare dingen zien!
Haha, ik zit hier ook ff bij te lezen.. Jullie hebben volgens mij in 3 uur tijd15 paginas volgeouwehoerd! Doe je goed!
Lielle, jij bent weer de eerste op pagina 500, dus aan jou weer de eer om een nieuw topic te starten?
Houdoe, ik ga gauw vriendje bellen, want die gaat vroeg naar bed vermoed ik...tot morgen allemaal! en goed werk dames (en heer) ja en die foto is ook vet!
zo, en nu kan ik naar bed.slaap lekker allemaal, en droom maar zoet over ons nieuwe, NOG bravere topic!!