heerlijk bijgelezen... over vriendjes van vroeger etc...., ik was altijd rustig en braaf, dus over mijn vroegere avances is niet zoveel te vertellen...
Als het goed is heb jij vroeger ook geen vriendjes gehad alleen maar vriendinnetjes.
Niet aan de eerste de beste verkopen hoor Jeroen, moet wel een 'echte zijn voor hem. Er zijn zoveel paarden te koop maar de juiste vinden als je al een goed paard hebt is best moeilijk vind ik. En we houden in principe gewoon vrijdagavondpraat hoor, de meeste meelezers weten toch wel wat voor stouten dames en heren we zijn af en toe dan.
ik ga even pony deken op doen en naar de wei brengen. Dan maar voeren en douche! ik ga maar eens zien of ik wat meer kan sporten, ook beter voor mijn suikers en ga me dan (denk ik) weer wat fitter voelen!
Kris gaat haar paard ook Castenray-klaar-laten-maken.
Ik heb ook wel vertrouwen erin. Ik begin de vertaling van Ferrose haar gebruiksaanwijzing in het chinees langzaam te begrijpen. Ferrose wil gewoon buiten springen. Ik had vandaag even een lijntje (voordat de osteopaat kwam) in de buitenbak staan. Ze was heel fel op het hout (en op mij toen ik haar onterecht een tik gaf, omdat ik dacht dat ze niet door zou gaan ).
Noor dat vond ik nou ook dat ze dat best een jaartje eerder had mogen vertellen. En Parijs vind ik wel een slecht excuus je bent toch zo terug in Hattem