ladyzwien schreef:Het mag idd vanaf oktober.
Maargoed moet je kijken hoeveel er nu beginnen, de keuringen komen straks ook weer.
Denk dat Bianca wel weet wat ze doet.
ben benieuwd hoe die het allemaal gaat doen.
Stel dat Nijhof de mijne naar de hengsten keuring had gedaan dan hadden ze hem al gelijk laten werken, Bullie is pas gaan longeren bijgezet (vanaf januari) nadat ALLE.. B jaargang hengsten al hun riedeltje gelopen hadden in Ermelo!!!!! en dat zijn toch KNAP ontwikkelde getrainde paarden in mijn ogen, ook daar zitten meningen verdeeld over of dat wel goed is, maar degene die aangewezen zijn worden toch ook zadelmak gemaakt ??? Ik heb naast een hengst gestaan net zo oud was als BULLIE, tjeminee wat had dat ding een getraind lijf. Als paarden dan echt niet ontwikkeld en uitgegroeid zouden zijn, dan zou de hengsten keuringscommissie toch ook zijn plannen wel wijzigen ?? Ik ben echt niet alleen bezig met mijn paard dus laat me regelmatig adviseren en dan kijken die personen even mee met hoe hij het werk oppakt, heb zelfs advies gehad om niet met de pessoa drafwerk te gaan doen, omdat hij dan slechter beweegt door die broekding achter zijn kont ( afdruk moment werd korter), de galop word er juist weer beter op, dus ik wissel het af.
Ik vind dat ik het netjes doe om hem tot zijn 4e jaar thuis te houden van officiele wedstrijden.