Hyppolyte heeft hier filmpje van gemaakt. Die staan wat eerder in dit topic.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
(Voor diegenen die het niet weten: Teun is mijn shetlander die Jim gezelschap houdt tijdens zijn revalidatie.) Ze hadden hem gelukkig wel weer gevangen maar toch maar even gaan kijken hoe hij was ontsnapt. Blijkt er ergens een onderste plank van het houten hek te missen waar Teun simpel onderdoor kan lopen.
Terwijl ik het hek stond te repareren knabbelde hij ook nog even op de vinger van Mas, die uiteraard begon te brullen. Voor Mas heet Teun vanaf nu dan ook "Teun Au".

Talida schreef:Echt grappig, op een Belgisch Niva forum zijn ze zwaar verontwaardigd dat we het na 2 dagen al opgeven en willen zelfs al komen klussen in ruil voor veel bier
.
Canter schreef:Terwijl ik het hek stond te repareren knabbelde hij ook nog even op de vinger van Mas, die uiteraard begon te brullen. Voor Mas heet Teun vanaf nu dan ook "Teun Au".
Scum schreef:En de auto was een soort jeep.
inderdaad lekker vage droom zeg!
Ik zou niet weten hoe Mas eruit ziet. Het mannetje in mijn droom was ong. 1,5 tot 2 jaar oud, en had blonde haren (zelfde kleur als Canter). Tamelijk lange haren maar niet tot op de schouders.
Scum schreef:Maar hoe kwam hij dan bij ons in de auto? Je gaat me toch niet zeggen dat ik zijn manager wordt?!
Wel goeie publicity voor Canter, zo'n beroemde zoon. Scum schreef:Wel goeie publicity voor Canter, zo'n beroemde zoon.
nelis schreef:Scum schreef:Maar hoe kwam hij dan bij ons in de auto? Je gaat me toch niet zeggen dat ik zijn manager wordt?!
ik ruik een carriere switch

de meeste dromen zijn bedrog