[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:52

Annetje; Heel veel succes morgen in de kliniek.
Sandra; Jij ook veel succes morgen met je vader, en lekker zo'n kort dagje voor het weekend. Nog naar les vanavond?
Vief; Gaaf zeg! Gefeliciteerd!
Mootje; Leuk, Spaanse Rijschool!

Ik doe ook helemaal niks thuis, alleen me eigen kamer. Me ouders hebben er ook een hekel aan. Wij hebben ook een schoonmaakster voor 2 ochtenden in de week. Wil ik later ook.

Ik heb net springles gehad, ging eindelijk weer eens ontspannen en lekker! Ga met vertrouwen zondag weer springen. Weet trouwens iemand hoe dat is in Rhenen? Bij Blauwendraad?

Sim

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:53

Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb van horen zeggen dat de bodem in Rhenen niet optimaal (hard?) is. Maar misschien hebben andere mensen recente ervaringen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:53

Ik werk tegen de zin van mijn arts fulltime en heb geen huishoudster terwijl ik er wel pgb voor kan krijgen. Ik kan niet op de bank zitten terwijl een ander werkt. Ik heb wel een hekel aan huishouden alleen de was doen en ramen lappen vind ik niet erg. Soms zit ik er wel aan te denken..
Heb net ook nog 2 dierentuinkaarten voor mijn ouders gescoord. Gewoon 4 kaarten voor de prijs van 2 :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:54

Leuk Caro, welke dierentuin?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:55

Jee secretariaat heeft me zondag als 2de ipv 1ste van de B gezet. Met wat er 2 weken geleden gebeurd is toen Ferrose niet bij haar voorganger mocht stappen heb ik heel lief gevraagd of ze me een plekje wilde opschuiven en dat is gedaan. Nu kan Ferrose toch eerst even spieken hoe het moet voordat ze zelf rond mag

Ik ben vorig jaar voor de dressuur in Rhenen geweest en toen was de bodem niet hard (er zat toen trouwens wel een gat in) maar ik heb geen idee. Parkeren lijkt me wel klein voor springen maar misschien is daar nog een handige oplossing die met dressuur niet nodig was

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:55

Ik ga voor je duimen Anne!

TG doe ik volgende week nog een keer extra op controle. Is eigenlijk geen reden toen maar gewoon voor mezelf.

Wij hebben hier ook een echtpaar gehad, kwamen 1 ochtend in de week. Ik doe ook erg weinig in huis, stop 's ochtends de was in de machine en als ik thuis kom is het opgevouwen :Y)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:56

Je bent druk met de wedstrijden zeg! Haha, maar Blauwendraad springen is afgelast hoorde ik. Bodem is verder prima, heb daar pas gedressuurd. Alleen parkeren daar is flut. Toen was het dressuur, dus weet niet hoe ze dat met springen willen doen. Ben niet naar les geweest, redde het weer niet met stage. Jij wel Stephanie? Ging het lekker?
Denk er ook zo over als Vief. :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:57

TG, Jullie huis is wel erg netjes! En helemaal mijn smaak :))

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:57

@ Mootje degene die bijna in mijn achtertuin zit. Dierenpark Emmen

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:58

Vief, ik ben het helemaal met je eens. Als je het geld hebt en je wilt het er aan uitgeven, waarom niet?
Op de bank zitten terwijl iemad schoonmaakt vind ik ook niets, gelukkig slaap ik alleen thuis. :+

Mo, klinkt allemaal heerlijk! Ik ben op dieet (poging tot) en heb vanavond Thaise salade met Entrecote op maar heb nu alweer honger. :P Daarom ben ik nog maar een restje goulash op aan het warmen hahaha. De salade was wel erg lekker, echt een aanrader.

Wat is iedereen allemaal fanatiek aan het springen! Leuk!

Karen, toch wel een beetje spannend. Komt vast goed.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:59

Ik zou toch zweren dat jij al samenwoonde Eef :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:00

_Sim_ schreef:
Meningen verschillen daarover, Vief. :D Maar ik snap het vanuit jouw oogpunt ook wel hoor. Tis niet zo dat ik hieromtrent een tunnelvisie heb. Is puur hoe ik er over denk.

Gelukkig maar :D

Mootje schreef:
Vief, ben jij alleen op je schoonmaakadressen, of is de eigenaar ook thuis?
Mijn moeder is dan wel vaak thuis, en helpt dan mee. Ze heeft wel gewoon een sleutel, dus ze kan ook alleen aan de slag!

Verschillend. Ene adres is altijd wel iemand thuis als ik kom en tussendoor worden dan nog wel eens boodschappen gehaald of iets, maar als ik wegga is er altijd weer iemand. Ook wordt er soms nog even gauw een bezem door het huis gehaald omdat ik beneden alleen dweil en als er dan echt zandbergjes liggen is dat gewoon geen doen.

Gelukkig word ik nergens op mijn vingers gekeken en bij het andere huis spreken we met een kopje thee altijd eerst door wat ik die dag ga doen en ga ik daarna boven aan de slag en zodra ik beneden moet zijn gaat de bewoonster wandelen, boodschappen doen, etc. Als ze dan nog niet terug is sluit ik wel af en gooi ik de sleutel door de brievenbus.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:02

Is ook zo hahaha! Ik ben overdag/ begin van de avond eigenlijk nooit thuis, ben werken of op stal of bij mijn ouders.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:03

Volgens mij bedoelt Eef dat ze alleen thuis komt/is om te slapen (met vriend) en overdag andere dingen doet. :D 7
Jij afvallen Eef? Je bent helemaal niet dik?

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:03

Ja klopt Sandra, zie het nu op internet staan. Balen had er echt zin in. Ja les ging best lekker. Haha ja klopt nu veel wedstrijden. Volgend weekend ben ik in Winterberg en daarna gaan we rustig aan doen voor het cross seizoen. Ga morgen wel dressuren in Bunschoten-Spakenburg!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:04

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:06

Dat is wel heel erg Mootje!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:06

Arme jij Sultank.

Er zijn dit weekend ook wel heel veel springwedstrijden in de buurt. Beetje onhandig gepland zo.

Ik ben in twijfel voor volgende week of ik naar Didam of Gorssel ga. Ik ken Didam en dat is klein losrijden maar Gorssel is wel een stuk verder.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:07

Hoe kom je daar nou weer aan Mootje := :r

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:08

Bijzondere jurk, Mo.....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:09

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:10

geweldige jas!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:13

Wat een zoete jas Mo!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 23:14

dames gaan we een eindsprint inzetten ofniet?
anders komt ie morgenochtend/middag

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:15

Wat doe jij in het trouwjurken topic Mo? :D
Mooi dat het lekker ging Stephanie! Je doet het niet verkeerd zeg, pas naar Gran Canaria, nu naar Winterberg en straks naar Oostenrijk. Jaloers zeg, ik wil ook! ;)