_Sim_ schreef:Meningen verschillen daarover, Vief.

Maar ik snap het vanuit jouw oogpunt ook wel hoor. Tis niet zo dat ik hieromtrent een tunnelvisie heb. Is puur hoe ik er over denk.
Gelukkig maar
Mootje schreef:Vief, ben jij alleen op je schoonmaakadressen, of is de eigenaar ook thuis?
Mijn moeder is dan wel vaak thuis, en helpt dan mee. Ze heeft wel gewoon een sleutel, dus ze kan ook alleen aan de slag!
Verschillend. Ene adres is altijd wel iemand thuis als ik kom en tussendoor worden dan nog wel eens boodschappen gehaald of iets, maar als ik wegga is er altijd weer iemand. Ook wordt er soms nog even gauw een bezem door het huis gehaald omdat ik beneden alleen dweil en als er dan echt zandbergjes liggen is dat gewoon geen doen.
Gelukkig word ik nergens op mijn vingers gekeken en bij het andere huis spreken we met een kopje thee altijd eerst door wat ik die dag ga doen en ga ik daarna boven aan de slag en zodra ik beneden moet zijn gaat de bewoonster wandelen, boodschappen doen, etc. Als ze dan nog niet terug is sluit ik wel af en gooi ik de sleutel door de brievenbus.