Volgens mij Jenga inderdaad. Die was iig zo streng met het opsturen van je info/foto etc Ja, ik wil die jurk ook wel eens zien. Op Gala bij ons hebben ze nooit een thema. Gala is gewoon in jurk/pak.
Jawel, Heb weer de bus gemist voor school. Nog sterker ik heb er twee achter elkaar gemist...
Dat het uit was met mijn vriend, onverwachts is al 1. Woensdag heb ik hem gezien, maar hij wilde graag om 9 uur thuis zijn. Ik zat er natuurlijk helemaal doorheen woensdag weer ..
En waar kwam ik gistern avond achter ?! Juist, dat hij sinds woensdag avond een nieuwe vriendin heeft. Naja "nieuw". Van de zomer was er een meid die tussen ons in wilde, zij wilde met René krijgen. Maar hij koos uiteindelijk voor mij, (stom dat ik toch doorging) Daaran heeft ze ooitn og paar keer gesmst en gemsnt, waar ik achter ben gekomen. Maar hij verzekerde mij dat hij nooit met haar zou nemen, want lelijk en niet zijn type dit en dat.
En wie denk je dat zijn vriendin is .. Juist die meid.
Ik vind het vreselijk !! Al die mooie woorden, beloftes.. waarom overkomt mij altijd hetzelfde
Maar helaas doet het altijd even goed zeer voordat je weer blij bent.
Ik stond vandaag om 8 uur bij ze werk, om even helderheid te vragen. Nou zijn gezicht vertrok toen ik vertelde dat ik zijn vriendin gesproken had . Eikel, Heb ze spullen gelijk terg gegeven. Ik had ooit mooi wit lingerie setje van hem gekregen, maar die zat nu verknip in de tas .