Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik betaal wel de gangbare prijs denk ik.
Dus ben heel blij dat Luxor stalmatten heeft, want niet alle stallen hebben dat bij ons. Grote investering maar je verdient het op den duur wel terug. Met enkel stro ligt Luxor op beton. Want hij maakt het echt vuil. Hooi mag ik ook niet te veel op de grond geven (meest in hooinet) of het ligt door gans zijne stal de volgende ochtend.
Die matten ook handig, zeker in Luxor zijn geval. Gewoon alle kak uitscheppen. 
De donkere wolken kwamen eraan toen ik begon met rijden. Dan begon het een beetje hagelen, ik bleef rijden. Bij de ergste hoos wel eventjes schuilen, maar toen het maar beetje aan het hagelen was, weer verder gereden. Hij liep supergoed! 
Op die ifor van u Varekaj stond hij wel graag. 
Dan is ons doel dan gewoon hoge punten scoren in niv 0 en werken op de details in die proeven.
je moet toch al een serieus budget hebben om zo iets te kopen.
. Als stalling is het goedkoper om er dagelijks een schel stro bij te smijten, want loonkosten voor personeel zijn veel duurder dan stro. Ik betaal voor een pak stro van 500 kilo ongeveer €45 (beetje afhankelijk van de huidige prijs). Ik gok dat hier een 30-tal schellen op staan. Dus als grote stal kan je van die €45 30 stallen bijstrooien. Personeel kost je als werkgever gemiddeld gezien €30 in deze sector. Geen enkele particulier zal zoveel willen betalen voor zijn stal als de stalhouder dit soort kosten moet doorrekenen.
Voor Fi zou dat geen probleem zijn, die eet er niet veel van, loopt het weinig door elkaar...
. We zijn 2e geworden met 65%, heel blij, alhoewel het wel wat positief gepunt was op sommige onderdelen.
), en heb die gewonnen met 70%, deden er een 10-tal mee en toch al enkele 'echte' dressuurpaarden. De proef op niveau 3 ging ook goed, appuyementen zijn niet al te best, het is niet zo'n soepel paard en 1 wissel was tegen de hand omdat ze niet genoeg aan het bit kwam, maar voor de rest kan ik echt niet klagen. Ook gewonnen, we waren wel maar met 2
maar toch 10% meer als de 2e
Leuk dat Ny het goed doet in de dressuurring. Iskander is nog niet toe aan niveau 1, op zich kan hij de oefeningen apart wel maar nog niet allemaal achter elkaar en alles even netjes.