Vief, gefeliciteerd

Gaan we al voor de eindsprint of is Mendy er nog niet klaar voor???
Ik ben niet bepaald huisvrouw van het jaar, maar het is best netjes. Straks nog wel even de wc's poetsen en stofzuigen want morgen mega drukke dag en 's avonds komen collega's borrelen...
Morgen eerst Jer doen, mesten, hoefsmidje, boodschappen. Ik moet om 1 uur, kwart over 1 in A'dam zijn voor een Alumnimiddag op de VU. Dan gauw naar huis, een salade erin proppen en hapjes maken.
Zaterdag dan ook een drukke dag want ik moet de hondjes ophalen én starten....

momentje. Ik heb tot eind februari de tijd om een opleiding af te maken. Ik kan gewoon de laatste 5 opdrachten niet vinden op de site van de opleidingsinstantie. Ben de hele week al aan het bellen en het "grappige" is dat zij het ook niet kunnen vinden...

) en ik bemoei me weinig met het huishouden. Stomme is dat ik bij mijn vriend thuis continu aan het opruimen ga en het niet kan hebben als het niet schoon is. Als ik daar alleen ben, ben ik ook steeds was aan het draaien, aan het stofzuigen, de hele douche aan het uitschrobben
Ik ga dus niet echt met goede hoop naar Someren morgen.
Op mijn verjaardag zelf heb ik een verjaardag van een vriendinnetje
Vind het allemaal niet zo vervelend, enige jammere is dat als je al 6 uur per week bij een ander de boel aan kant hebt gemaakt je soms thuis komt en dan alsnog in je eigen troep zit