[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:17

Eef_Bam schreef:
Texelse, dat sommige mensen pas veel te laat ingrijpen ben ik met je eens, maar er zijn er toch ook een hoop die voor iedere scheet alweer op de kliniek staan, voor sommigen is overdrijven ook een vak. (absoluut niet persoonlijk bedoeld, gewoon een observatie van wat ik in mijn omgeving zie)

Vat het ook niet persoonlijk op hoor, zou ook niet kunnen, want we kennen elkaar alleen van bokt.
En toevallig kreeg ik dit vanmorgen dus ook van mijn fysio te horen. Ze zijn nu met 3 man aan het behandelen. Het is een onontwarbare kluwen van beperkingen, schades en andere ellende, en we weten niet wat er eerder was de kip of het ei. In ieder geval pakken ze nu iedere beperking die ze tegen komen aan, in de hoop dat de kluwen een keertje kleiner wordt. Maar ik kreeg dus wel het verzoek, om toch ajb eens eerder bij een dokter of fysio langs te gaan, omdat het nu een grote doffe ellende is, waar geen touw meer aan vast te knopen is.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:18

Een beetje allebei Lielle, staat op zich wel netjes aangezien mijn vervolgopleiding voor een behoorlijk deel uit wiskunde bestaat en inderdaad voor mijn eigen gevoel, omdat ik weet dat ik daar makkelijk veel beter op kan scoren (wat bij Latijn niet zo is).

TeeGee

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:19

Evie, gefeliciteerd!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:21

Gefeliciteerd Evie! :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:21

wat ik dus lastig vind, is het op waarde schatten van kleine dingen. Ik heb wel eens heel duidelijk een aantal dingen gezien, ook overlegd met mijn moeder en de instructie, en goed in de gaten gehouden. Verder niets te merken aan het paard, maar achteraf was er toch wel iets aan de hand. Ook dat heb ik nog met de DA besproken, en die gaf aan ook met die eerdere signalen niets te hebben gekund.
Dus wanneer wel rustig aan doen, wanneer juist niet? Wanneer een DA erbij en wanneer hoeft het niet? Ik begin er steeds vaker over te twijfelen, ik heb iig geen pasklaar antwoord.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:25

Eef_Bam schreef:
Een beetje allebei Lielle, staat op zich wel netjes aangezien mijn vervolgopleiding voor een behoorlijk deel uit wiskunde bestaat en inderdaad voor mijn eigen gevoel, omdat ik weet dat ik daar makkelijk veel beter op kan scoren (wat bij Latijn niet zo is).

ik ga het in heel kleine lettertjes zetten, dan kun je het gewoon negeren.

over een half jaar kijkt niemand meer naar die cijfers, en ik betwijfel ook of er op je vervolgopleiding naar de cijfers gekeken wordt door de docenten, hooguit door de administratie een keer. Ik ben met dikke cijfers destijds geslaagd, maar uiteindelijk heeft het me niets zinnigs opgeleverd, behalve mijn eigen trotse gevoel. Dus als je dat belangrijk vind (en daar is niets mis mee), zou ik het herkansen, en anders lekker vakantie gaan vieren.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 16-06-11 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:25

Lielle, dat had ik dus ook. Bij mijn eerste paard werd er ineens een ader zichtbaar in zijn kootholte. Ik wilde na de DA, maar iedereen verklaarde mij voor gek omdat hij toch goed liep :?
Paard bleek achteraf een hoornzuil te hebben en zijn collateraalbanden waren daardoor bijna helemaal aan gort. Paard liep pas na bijna een jaar die verdikte ader te hebben op drie benen en toen was er maar 30% over van genezing.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:26

Evie gefeliciteerd!! Super hoor!

Lielle, ik vind het altijd heel moeilijk. Soms denk je "had ik maar eerder gebeld" en een andre keer is het over voor de da gearriveerd is.
En waar zit het? Ook zoiets. Hier dachten we eens dat een pony linksvoor niet goed liep, bleek uit rechtsachter te komen.
Maar ik ben wel met de meesten hier eens: liever te vroeg een da erbij dan te laat.

Sim

Kleine lettertjes?! :D

MargreetW

Evie, van harte gefelicteerd hoor, maar best weer een moeilijke beslssing omtrent de herkansingen.

We hebben bericht gehad van de kaarten van de OS, helft wel en helft niet en juist datgene wat we wilden zien zit er dus niet bij.
Dus ik betaal niet, dan worden na 5 dagen de kaarten geannuleerd.
Wat een sof zeg.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:27

Dat is balen, Margreet!
Lielle, je kleine letters zijn inderdaad mislukt :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:28

Wat jammer Margreet. Waar hebben jullie uiteindelijk kaarten voor gekregen? Niet voor de cross dus begrijp ik.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:28

ging iets mis, nu is het wel klein ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:29

Als ik jou zo hoor Evie kan je beter Wiskunde herkansen als je wat wilt, maar je gaat geen lotingsstudie doen. Dus ik zou zeggen: Geniet van je vakantie en zet je beste beentje voor volgend jaar op de Uni!

Als paarden konden praten maakte het het zoveel makkelijker... Eigenlijk wil je niet weten denk ik hoeveel paarden met pijn rond rijden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:29

hadden jullie rechtstreeks besteld, of via het bureau in Nl? Ik had rechtsreeks kaarten gekocht, ga nu checken.

/edit
nog geen mail

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:30

Ik heb nog niks gehoord van die kaarten, ben benieuwd.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:32

Ik had het er alleen bijgezet omdat mensen dingen op internet vaak verkeerd kunnen op vatten texelse, had niet verwacht dat je het verkeerd zou opvatten maar ik dacht ik zet het er maar bij voor de duidelijkheid :) . Is dat een eigen paard van jullie dat nu zo "in de knoop" zit?
Moet zeggen dat ik ook altijd wel erg sceptisch was tegenover dat soort dingen, maar sinds een goede kennis (fysio/osteopaat) mijn paard een keer behandeld heeft merk ik wel degelijk verschil, laat hem elk half jaar checken en meestal hoeft er niet veel te gebeuren dus dat is ook weer een geruststelling.

Lielle

Ik heb wel 162 pond afgeschreven gekregen op mijn credit card, dat had ik paar weken terug al gezien.

MargreetW

beiden Lielle, dus rechtstreeks en via ATP. Je had na toewijzing nog 5 dagen bedenktijd en heb alles op de 1e dag al heel vroeg besteld. Wel voor dressuur en springen van de eventing en niet voor de cross.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:34

margeet wat balen :(

evie ik zal persoonlijk niks herkansen, om de reden van lielle haar kleine lettertjes. Maar in elk geval gefeliciteerd! *\o/*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:35

daar ben ik dus ook bang voor.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:41

Gefeliciteerd Eef.
Ik neem aan dat bij herkansen wel de hoogste optie van de 2 telt? Dus niet dat je daarna alsnog kan zakken.
Maar ik zou het ook niet opnieuw doen. Mij heeft nog nooit iemand naar mijn cijferlijst gevraagd.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:42

Evie: Gefeliciteerd!!

Wij krijgen net van Antares een rekening voor een dressuurzadel wat we helemaal niet hebben gekocht }:0

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:42

Balen Margreet, daar zit je niet op te wachten alleen de dressuur en het springen.
Bedankt allemaal, namen van de geslaagden staan nu op de site, zo te zien zijn er twee klasgenootjes die nog even flink moeten bikkelen voor de her of definitief gezakt zijn.

Ik heb de kleine lettertjes wel gelezen en dat heb ik inderdaad van meerdere mensen gehoord.
Ik denk dat ik dan voor mijn eigen gevoel wiskunde wil doen, maar zouden ze echt niet kijken naar een 5 op je eindlijst?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:43

mijn ervaring is van niet, maar dat is natuurlijk wel 20 jaar geleden :oo