caro29 schreef:@ bvw jeetje wat heftig. Zag op startlijsten dat je morgen ook naar dwingeloo gaat. Ben er nooit geweest dus ben benieuwd.
Ik ga er ook heen.
Dit is het Brinkconcours, echt superleuk. Parcours gaat deels om een grote vijver heen, er is een markt om de springring. Ik ga samen met Linda, die gaat eerst flex. B&L springen, dan gaan we naar de pizzaria, en dan moet ik met Ul in het M.
Klinkt idd als een leuke zondag Vief
Wij nemen altijd het paspoort mee naar de jury, dat doet iedereen in Drenthe. Zonder mag je hier niet starten.
Het dagje van Noor klinkt ook zeer geslaagd
Balen van het feestje van de buren Scum!
Getver Noor! Ik zou haar gewoon anoniem een mailtje sturen, of met de gehele afdeling iedereen een deo voor haar kopen, in een grote mand, van dat doorzichtige plastic er om heen (en evt een scheermesje erbij in voor het okselhaar
) en er een lintje om, of nadat ik je andere bericht gelezen heb, gewoon een 'verwenpakket'? Hoeft niet super-de-luxe, maar een luchtje, shampoo, douchegel, deo, gezichtsmasker ed. Als iedereen er last van heeft zijn ze vast bereid om er een klein beetje geld aan te spenderen. Weet niet hoe groot jouw afdeling is, maar van 2 euro pp kan je al gauw iets kopen.
Jeetje Marjan, dat is vervelend om er op deze manier achter te komen...
Beterschap PB!
Balen dat de wortels niet weg zijn Mo, sterkte ermee. Moeten verstandskiezen er altijd uitgetrokken worden?
Ik heb gister Ul meegepakt in de dressuurles omdat Meno nog moe was, en ik dat dan een beetje zonde van het geld vind. Een ontzettend goeie zet, ik blijf met Ul lessen voorlopig. We hebben nog een lange weg te gaan, maar hij liep vandaag al als een zonnetje. Ik heb ook wat beeldmateriaal, zal zo eens een foto uploaden. Ben er echt helemaal blij mee. Zusje had ook meegelest met Yoeri, en dat vind ik ook fijn. Dan kan je zelf ook even bezig gaan met wat je net verteld is. Zusje was ook heel blij met de manier van lesgeven, dus die blijft ook lessen.
edit http://i257.photobucket.com/albums/hh23 ... CF0597.jpg foto van vanmiddag
Laatst bijgewerkt door mistid op 10-08-10 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt