WL, Sterkte aan jou en je moeder
PB, Jij en je vriend ook sterkte toegewenst de komende tijd!
Vief, Altijd leuk, kerstdiner in het studentenhuis. Balen dat je je niet helemaal goed voelt!
Mistid, Wat een dekens!! Schuren bij jou de boegen niet kapot door de fleecedekens? Die van mij staat sinds 3 dagen onder een 300grams. Ik kan toch niet zeggen dat hij het koud heeft.
Ik heb ook gestemd op de eerste!
Woensdag had ik les. Mijn paard was zo enorm stout dat mijn instructeur er opgegaan is (in zijn spijkerbroek, AUW). Uiteindelijk ging het wel. Gisteren probeerde hij het meteen weer (steigeren en omdraaien), maar ik heb hem telkens mooi naar voren gereden. Daarna was hij (gelukkig) het spelletje zat en was hij fijn te rijden.
Gisteravond geregeld dat hij naar een trainingsstal gaat als ik op wintersport ben. Ik ben echt blij dat hij plek en tijd heeft om mijn paard anderhalve week te rijden!
Fijn dat je een mooie oplossing voor tijdens je vakantie gevonden hebt!
Heb mijn armykleurige Ankypad onlangs verkocht omdat Woll soms gewoon drukplekken kreeg van de pasvorm (of eigenlijk de afwezigheid hiervan
) Heb gister deze binnen gekregen:
Mondeling was weer helemaal goed, net zoals de vorige keer. Ben dus heel eigenwijs geweest en heb gevraagd om een 2e beoordelaar voor mijn stuk, hopelijk levert dat wat op. Daarna ben ik doorgereden naar Lobith, ben bij mensen wezen kijken waar ik Nika waarschijnlijk zondag heen ga brengen
Gelukkig zijn het hele leuke, lieve en aardige mensen en zal Nika het daar ook zeker heel goed krijgen, maar nu het zo definitief is krijg ik het toch wel erg moeilijk
Ik snap er nog steeds niets van haha, maar ik was er uiteidelijk wel door)
)
, ik ga zelfs gewoon teveel naar voren rijden, omdat dat mij meer vertrouwen geeft als ie springt maar waardoor we juist balken gaan aftikken 
?
Tis hier nog steeds wit
Ik was de andere wat beu
, daarentegen leek het wel alsof ze mee grip had
, met het onderhoud bedoel ik twee keer zadelmakerskosten om je zadels perfect te laten liggen
.

Met het fijne en goed luisteren was het toen wel gelijk over. Maar ze vond erg leuk