Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nooit geen brokken af, kan met of zonder ijzers, groeit mooi in model.
Wel bij de lesgever waar ik vroeger bij reed. Gaf me een vertrouwd gevoel, maar een wat meer weer gaan naar hem. Stond ook mooi op op het einde.
! Was dat bij Willy terug!
Zal waarschijnlijk wel Lummen worden..
De kalender valt nog wel mee qua data, alleen is alles wel elke keer op de S.ingelhoeve, QC of H.idalgo. Kan 'm in ieder geval wel netjes combineren met die van de LRV.
Ik heb in 2014 een licentie aangevraagd maar niet gekregen want geen B-brevet. Is toen bevestigd per brief én via de verantwoordelijke van VLP gisteren op mail. Echter geeft de website aan dat ik wél een licentie heb gehad, en dus via Equibel moet inloggen. Gaat nogal lastig als je daar geen paswoord van hebt en die site je e-mailadres niet herkend als bestaande.
zijn uiteindelijk na 1,5u zonder paard naar huis moeten rijden, een andere gaan halen en dan terug. Uiteindelijk ging hij er dan met een longeertouw achter zijn gat wel op na een paar x aanleggen. Deze gaat er normaal echt altijd van de eerste x op!
Terwijl hij vroeger echt vol wonden en van kop tot teen int zweet de van af kwam en er elke keer terug vrolijk op ging...

als hij dan gek doet raakt ie mss de andere zijn benen en dan hebben we een groter probleem. Vind ik wat te riskant om te proberen...
We gaan hem sowieso wel niet forceren. Als hij er morgen na een paar x proberen niet op gaat, blijft hij gewoon thuis. Is sowieso al een extreem nerveus en bang paard dus dat willen we zeker niet erger maken...