Een filmdate. Titanic. Ja moiii ik heb eigenlijk wel wat beters te doen in die 4 uur bios + de overige tijd, en heb de film pas nog gezien. Ik vind een drankje in de kroeg een veel beter plan .
mistid
Geplaatst: 24-04-12 14:28
Mootje schreef:
Mirthe, Je kan toch ook zeggen dat je geen interesse hebt, of ben ik zo'n botte hork
Ach, de jongen is wel aardig zak over z'n hoofd wellicht, maar vind daten gewoon zo awkward en er zijn veel leukere jongens
bvw
Geplaatst: 24-04-12 14:28
dan ga je toch wat anders doen mirthe! Of is hij zo erg?
AntheaV
Geplaatst: 24-04-12 14:31
Wat dat betreft is een filmdate wel handig, hoef je hem ook niet aan te kijken
Als je vaak genoeg vriendjes meeneemt, is het voor je ouders ook niet interessant meer (ervaringsdeskundige)
_Noor
Geplaatst: 24-04-12 14:35
mistid schreef:
Ik heb geen idee. Maar ik vind gewoon alles wat betreft daten en vriendjes zo awkward omdat mijn ouders niet normaal kunnen doen
Schrijf je dat zo?!
Ach Mirthe, toen vriendje mij voor het eerst thuis kwam ophalen (voor een bioscoopbezoekje trouwens - Pearl Harbor), eiste vader dat hij eerst binnen zou komen om zich voor te stellen. Raakten ze vervolgens in gesprek over Ajax, moesten we nog haasten om bij de bios te komen en toen hij de auto ging keren (en ik dus nog even op straat stond), stond moeders zo voor het raam
Dat is een beste tip Mo MM, fijn toch dat de nesteldrang bij de verkeerde heeft aangeklopt? Mirthe, lekker daten, maar alleen met de leuke jongens!
Hier al een best productief dagje gehad. De dikke gereden, hij doet het onwijs goed de laatste tijd en de ander gelongeerd. Naar de groothandel geweest en nu weer op de zaak.
17. Ik heb ook wel een poosje een vriendje gehad toen ik 14 was geloof ik, maar die woonde wat ver weg. Ook een vriendje gehad, maar toen die mij beter wilde leren kennen ( ) heb ik het heel snel uitgemaakt
You sl*t Mootje! Ik heb me altijd keurig gedragen al zeg ik het zelf (en anders zou ik het niet publiceren haha). Maar Pearl Harbor is in september inderdaad 11 jaar geleden!!
Ik vind die verplichtingen niets aan. Doe mij maar een van defensie ofzo, iemand waar je niet elke dag heen kan maar waarbij het weekend voldoende is .
Nouja, het voornaamste is dat ze een eigen leven hebben en niet als een hond achter me aan gaan lopen. Heb geen honing aan m'n kont. Oja, ze moeten ook toonbaar zijn.