[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:19

Had Zeus ook nooit maar toen hij in Januari ineens zoveel meer last kreeg en ging biljarderen om te ontlasten hebben we besloten hem binnendoor te laten zakken. Ijzer heeft een ander opzetje en meneer loopt super. Hij verdraaide zijn been verkeerd en dat kan hij nu niet meer door dit ijzer en deze manier van bekappen achter. Maar je kunt kijken wat je wil naar dat achterbeen je zal er niets aan zien :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:21

Is de spat nog actief bij hem dan? Hoe ben je erachter gekomen dat hij dat had? Ik heb nooit wat aan Uk vernomen en gezien. Hij had het niet toen we hem kochten, dus hij heeft het gekregen in de tijd dat hij bij mij was. Hij heeft nooit een pas anders gezet/ kreupel gelopen. En als ik de DA mocht geloven, zeiden ze dat een actieve spat met pijn gepaard ging.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:24

Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden voor dat telefoontje := , wil eigenlijk gewoon naar stal nu het droog is maar ik weet ook niet of en hoe laat we cijfers moeten halen.
Heb mezelf net een tijdje vermaakt met pannekoeken bakken en gooien, ik heb er zelf 2 op maar wat ik nu met de andere 17 moet :') ?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:25

Jantine, spat geeft idd pijn, maar ik heb er ook eentje gahad waar we het nooit aan gemerkt hebben. Ik kwam er op dezelfde manier achter als jij. Mijn paard heeft ook nooit een pas kreupel gelopen, ze liep zelfs gewoon haar wp in de Z dressuur, terwijl ze volgens de DA stokkreupel moest zijn geweest......
Uk is ook gewoon een harde :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:28

Evie, je bent zeker geslaagd ;)
Pannekoeken koud als snack of voor ontbijt zijn lekker :9 ik bak altijd maar een half pak.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:30

billy1 schreef:
Jantine, spat geeft idd pijn, maar ik heb er ook eentje gahad waar we het nooit aan gemerkt hebben. Ik kwam er op dezelfde manier achter als jij. Mijn paard heeft ook nooit een pas kreupel gelopen, ze liep zelfs gewoon haar wp in de Z dressuur, terwijl ze volgens de DA stokkreupel moest zijn geweest......
Uk is ook gewoon een harde :)

Dankbare beesten, maar daardoor "slecht" voor zichzelf. Want als ze eerder aan zouden geven dat het niet helemaal lekker voelt, zou je als eigenaar veel eerder ingrijpen en maatregelen nemen.
Er zijn ook van die mensen, en als ze dan vastlopen en echt niet meer verder kunnen dan pas naar een dokter, fysio o.i.d. gaan, en dan is er veel werk nodig om de boel weer op de rit te krijgen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:30

ik lust anders wel een pannekoek!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:32

Dat Zeus stok kreupel zou moeten zijn zei mijn dierenarts ook. Dat was hij toen totaal niet. En later terwijl iedereen dacht dat we dat stadium al lang voor bij waren wordt meneer onregelmatig. Paarden zijn bikkelhard want zo gauw ze laten merken dat ze pijn hebben zijn ze in de natuur de l*l. Zullen dat dus echt niet laten merken tot het echt niet meer gaat.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:34

of je moet frits heten, jemig wat een mietje is dat!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:38

hahahahaha oke uitzonderingen daar gelaten BVW :)

CoriienRN

Mooie titels!!!
In das best lang dat er niemand opgezeten heeft! Jn
Noor ik snap kato wel ;)
Sussie ben beneiuwd hoe je wedstrijd gaat! Zal vast wel goed gaan ;)
Tg al klaar voor hè weekend?

Sim nee dat niet maa vind het niet zo'n pretje dat hij de hele nacht en ochtend in de zeik regen heeft gestaan :=

Nog een vraagje aan Julie!
Danny heeft ontstoken oogjes heb zij halste met vritrage om gedaan maa ik dacht oor in de skme een vliegen kap is dat wat?

Heb lekkere natte voeten door het weer lekker! Gelukkig me sokken uit gedaan en van die lompe schoenen aan gedaan je moet wat :=
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 16-06-11 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

Uk is ook echt een harde. Hij gaat altijd gewoon door. Heeft veel plezier in het werk. Hij heeft dus ondanks die spat doorgelopen, nu is dat vergroeit en geen activiteit meer. ( kon het ook niet meer worden), maar ik merk er nog niets aan. Ook geen opstartproblemen e.d. Daarnaast heeft hij ook al eens een cross uitgelopen met een flinke winkelhaak in zijn been :+ Na het hechten liet hij zelf niets merken en heeft hij ook geen pas kreupel/stijf gelopen. Gek beest soms :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:40

Ze zijn gratis af te halen Bianca :D !

Texelse, dat sommige mensen pas veel te laat ingrijpen ben ik met je eens, maar er zijn er toch ook een hoop die voor iedere scheet alweer op de kliniek staan, voor sommigen is overdrijven ook een vak. (absoluut niet persoonlijk bedoeld, gewoon een observatie van wat ik in mijn omgeving zie)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:52

Hier nog een met een paard die een harde is.
Ik volg altijd mijn gevoel met naar de kliniek gaan en op 1 keer na is dat maar goed geweest ook!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:57

Bij twijfel komt hier de da! Heb liever dat hij een keer te vaak komt dan één keer te weinig (of te laat)

Frits vind zichzelf altijd heel zielig als hij wat heeft. Is ook wel weer handig want zo weet je precies wanneer hij niet goed is. Maar als hij tegen zijn eigen voet schopt is het net zo'n voetballer, dan heeft hij opeens heel veel pijn en is stok kreupel en na vijf passen komt hij erachter dat er niks aan de hand is en loopt hij vrolijk verder... :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:01

bvw schreef:
Bij twijfel komt hier de da! Heb liever dat hij een keer te vaak komt dan één keer te weinig (of te laat)

Helemaal mee eens.

Citaat:
Frits vind zichzelf altijd heel zielig als hij wat heeft. Is ook wel weer handig want zo weet je precies wanneer hij niet goed is. Maar als hij tegen zijn eigen voet schopt is het net zo'n voetballer, dan heeft hij opeens heel veel pijn en is stok kreupel en na vijf passen komt hij erachter dat er niks aan de hand is en loopt hij vrolijk verder... :+

:')

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:03

Ik heb ook van die harde paarden, maar ik zou liever van die watjes hebben, die laten tenminste zien als er iets aan de hand is.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:08

Bij twijfel komt er bij ons ook zeker een da, maar niet voor elk bobbeltje of dingetje.

Die Frits is ook wel een figuur _O- .

Ik word net gebeld, ben geslaagd :D !
Helaas wel een 5 voor Latijn, maar dat had ik wel zien aankomen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:09

Nee, dat is idd heel wat anders Eef, maar ook een onschuldig bobbeltje kan iets engs zijn.

Gefelicteerd! Nu lekker rijden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:10

Gefeliciteerd, Evie! *\o/*
Ga je latijn nog herkansen?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:11

Ik had liever gehad dat Vero eerder aan de bel getrokken had. Waarschijnlijk heeft ze lang gereden met pijn, geen fijn gevoel.

Die Frits. :')
Gefeliciteerd Evie!! Ga je Latijn nog herkansen?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:12

Nou de opzet is klaar, moet alleen nog even wat berichtjes afwachten.
Had een leuke opzet in m'n hoofd door jullie naam in crosskleuren te laten overlopen maar helaas ondersteund de website dat dus niet.
Een aantal van jullie krijgt nog even een Pb in de loop van vandaag/morgen want die hadden foto's erop staan die in het fotoboek van Shanoek stonden en die staan daar dus nu niet meer.
Werk alles zo snel mogelijk af.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:14

Ah jammer Margreet dat dat niet lukt, wel heel leuk idee. :)

Heb hier het bijltje erbij neergegooid, denk dat tentamen morgen toch niet lukt dus we zien het wel. Nu verder huis aan kant maken.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:15

Bedankt allemaal!
Ik zit te twijfelen ,wil wel wat herkansen, maar ik weet dat ik op latijn niet veel kan verbeteren, is gewoon niet echt mijn sterkste punt, misschien dat ik er net een 6 van kan maken. Maar aan de andere kant zou ik graag wiskunde herkansen, sta ik nu een 6 voor, maar weet dat ik daar makkelijk een 7 (of zelfs een 8) voor zou kunnen staan met wat inzet, en is ook wat meer van toepassing op mijn vervolgopleiding.

Paard heeft vandaag vrij, dus ga hem nog even lekker buitenzetten nu het droog is en zijn stalletje doen, maar eerst om half 4 cijfers halen aangezien het hier alweer begint te betrekken (correctie: regenen).
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 16-06-11 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:16

allereerst gefeliciteerd, net als sanurie :j

Eef, waarom zou je het willen herkansen? Is het een voordeel bij je vervolgopleiding of puur je eigen gevoel?