Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, wil eigenlijk gewoon naar stal nu het droog is maar ik weet ook niet of en hoe laat we cijfers moeten halen.
?
ik bak altijd maar een half pak. 
billy1 schreef:Jantine, spat geeft idd pijn, maar ik heb er ook eentje gahad waar we het nooit aan gemerkt hebben. Ik kwam er op dezelfde manier achter als jij. Mijn paard heeft ook nooit een pas kreupel gelopen, ze liep zelfs gewoon haar wp in de Z dressuur, terwijl ze volgens de DA stokkreupel moest zijn geweest......
Uk is ook gewoon een harde

Na het hechten liet hij zelf niets merken en heeft hij ook geen pas kreupel/stijf gelopen. Gek beest soms
!
bvw schreef:Bij twijfel komt hier de da! Heb liever dat hij een keer te vaak komt dan één keer te weinig (of te laat)
Citaat:Frits vind zichzelf altijd heel zielig als hij wat heeft. Is ook wel weer handig want zo weet je precies wanneer hij niet goed is. Maar als hij tegen zijn eigen voet schopt is het net zo'n voetballer, dan heeft hij opeens heel veel pijn en is stok kreupel en na vijf passen komt hij erachter dat er niks aan de hand is en loopt hij vrolijk verder...