Ik was vrijdag een rondje naar buiten, stekkert ze spontaan het erf van de (verre) buren op omdat ze de carnavalswagen wilde bekijken
(en ik was nog niet in mijn outfit van zaterdag
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(en ik was nog niet in mijn outfit van zaterdag
)
). Ga Amati er denk ik maar dressuurmatig weer op rijden, maar had het idee dat hij er wat onrustig op werd.
Haha!
en een 75 voor dressuur.. 

Hebbie foto van je nieuwe crossshirt?

. Verder dressuur met S&T. Nudine heeft ook altijd op een enkelgebroken watertrensje gelopen en daarna op S&T.
heleenxx schreef:Het zal allemaal gewoon van de anatomie van de paardenmond afhangen wat het beste bij je paard past.
ongeacht welk van de 4 paarden hang ik dat erin..., heb volgens mij ook weinig anders en daar moeten ze het maar mee doen...
) en nu is Dienke er mee aan het rijden. Gaat super, volgens mij kun je haar morgen zo het L1/L2 binnenrijden en nog dikke punten krijgen ook (alleen nog even 30/40 kg vlees/vet eraf....) 
Zaterdagnacht maar 4 uurtjes geslapen en vannacht ook zoiets
Zit dus als een behoorlijke zombie op het werk en hoest de longen uit mijn lijf.... Niet erg handig als je telefoondienst hebt

En inderdaad 's nachts lijkt het zo af en toe wel alsof ik erin blijf hangen, vannacht uiteindelijk ook maar zittend in slaap gevallen, want dan heb ik het een stuk minder benauwd. Nu ook nog eens flinke hoofdpijn erbij en kreeg net van de baas op mijn duvel dat ik toch maar even een bezoekje moest gaan brengen aan de HA.