Hahah ja dan zou ik er idd geen probleem mee hebben!
Sim
Geplaatst: 13-12-10 21:11
Bron: eventingsport.com
Indoor Training 2 en 3 januari in Breda! maandag, 13 december 2010 08:45 Eventingsport.com en Hoeve Galderzicht in Breda organiseren op 2 en 3 januari indoor trainingen. Tijdens de indoor trainingen wordt eerst een uur dressuurles gegeven door Noud van de Wijngaard, na een korte pauze gevolgd door spring/crosscountry training met Mirella Vrolijk.
Om aan de trainingen deel te kunnen nemen moet je minimaal op L-niveau rijden. Deelname is voor zowel paarden als pony's. Per groep zijn er maximaal 3 ruiters, groepen worden ingedeeld op niveau en paard/pony. Deelname is € 55,- per combinatie voor de totale training (dressuur en springen samen). Locatie Hoeve Galderzicht te Breda. Opgeven en meer informatie via info@eventingsport.com
Voor de liefhebbers. Zelf ken ik de dressuur-meneer niet, maar Mirella wel.
wat erg wat ze allemaal zeggen...... mag dat zomaar ???
viefdepief
Geplaatst: 13-12-10 21:14
Margriet: Dat was-ie zeker Zal je via PB nog even wat sturen Kim: Heerlijk zeg! Ik ga straks nog weer even aan een opdracht zitten.. Geen zin in, maar 't is nogal lastig en vrees dat ik hem morgen anders echt niet af ga krijgen..
Ben ik weer. Nu bij Jeroen op de computer. Thuis internet kadoek. Erg vervelend. Gaan we eindsprint nog halen vanavond? Misschien met mijn hulp, haha.
Dit weekend veel gebeurd. Mijn nieuwe wedstrijdtenue is bijna compleet. Jasje is ERG mooi en past super! Gewoon speciaal voor mij gemaakt, haha!!
Nu zo even concoursen opgeven voor Jeroen en mij. Ga volgend jaar over na de L1. Ben ik iig geen concurrent meer voor Jeroen . Na gisteren had ik het ff helemaal gehad met de Jurysport! Bah, af en toe kun je de jury's wat .
Heb verder niet echt bijgelezen. Excuses!!! Wordt iig wel op de hoogte gehouden door Jeroen
Dat is inderdaad vervelend! Je bent zo gewend aan internet, ik zou niet zonder kunnen. Ben erg benieuwd naar de foto van je nieuwe outfit, altijd leuk! Snap wel dat je af en toe die jurysport beu bent, gewoon lekker gaan springen.