[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 23:58

Echt sneu voor Kirsten Bianca! Ook voor jullie, als stalhouder is dat ook rot.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 07:13

Gatverdarrie wat kl0te bvw.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 07:54

Wat een rot nieuws bvw

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:16

@ bvw jeetje wat heftig. Zag op startlijsten dat je morgen ook naar dwingeloo gaat. Ben er nooit geweest dus ben benieuwd.

Weet iemand nog een goede hengstenopfok voor welsh hengst in het noorden? Liefst kleinschalig.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:25

Morgen :wave:

Dorien: Wat jammer dat het niet gelukt is.. :\ Nu maar hopen dat Lord Z in 1x pakt. Woll hebben we zaterdag laten scannen en toen zagen we het hartje kloppen :)
BVW: Fijn dat je het leuk gehad hebt, maar zoiets is wel heel erg rot..
Tientje: Wat leuk dat het zo goed gaat met je zusje en Uk! :)
Mootje: Super dat het de goeie kant op gaat met Corion z'n been!
TG: Gefeliciteerd met je stoere auto!! 8-)
Evie: Wat jammer dat je nu niet naar je crosstraining kunt :(:)
Bianca: Wat vervelend voor Bull! Hoop dat er door het bloedonderzoek een wat specifiekere oorzaak aangeven kan worden. Een exceemdeken is toch helemaal niet zo warm met dit weer?

Ik heb een heel leuk zondagje gehad, met vrienden gehigh-tead in Hotel New-York en nog even in het park onder de Euromast wijntjes zitten doen, was gezellig druk want het was de dag van de romantische muziek (erg leuk :)) ) Maandag nog even een bliksembezoekje gebracht aan een vriend in Delft (was toch in de buurt) en 's avonds weer naar Enschede gegaan. Nu eens even wat eten en dan naar Wolles.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 08:58

Goedemorgen,

Toch nog niet aan deel 12a/13 toegekomen zie ik.. ;)

@ Vief: klinkt als een lekker dagje. Mooi dat Wolles nog drachtig is!
@ Dorien: Jammer dat het niet gepakt heeft, hopelijk lukt het nu wel.
@ Bvw: wat een rotnieuws zeg. Wat is er gebeurd?!
@ Karen: gefeliciteerd met je mooie auto! :D
@ Shanoek: lekker weekendje gehad dus! Heel veel succes vanmiddag bij de DA!!! Hopelijk is er verbetering te zien.
@ Mootje: sterkte bij de kaakchirurg :(:) .... Wel mooi dat Corions been de goede kant op gaat.
@ Tientjeh: leuk dat je zusje het zo goed kan vinden met Uk! :)
@ Sussie: druk dagje gehad dus gister! Welkom terug van vakantie! ;)
@ Bianca: ik heb bij Nudine ook eens meegemaakt dat ze een overreactie kreeg op dazenbulten. Dat was echt heel eng en ik was op vakantie in Drenthe. Kreeg toch van de DA de tip om haar af te sponzen met water en azijn en toen trok het snel weg. Was dat niet gebeurd, had ze een prik gekregen om de reactie af te remmen. Sindsdien rijd ik haar op de Veluwe of in Drenthe altijd met een vliegendeken met zadeluitsparing. Wel erg vervelend dat Bull er zo gevoelig voor is. Wat is nu het plan van aanpak? Of is dat er nog niet echt?
@ Caro: ga je het Welshje toch kopen????

Ik heb nu twee keer meegedaan in WW, ben ook nog nooit gecontroleerd. Op geen enkele SGW trouwens. Wij houden wel altijd het paspoort erbij, want het zijn idd vaak flinke afstanden. Zou mijn moeder/vader ook niet blij van worden denk ik. }>

Mosselen waren erg lekker gister :9 Echt zitten smullen ik ben natuurlijk ook een geweldige kokkin ;) Kermis was ook leuk, nog even lekker een proseccootje gedronken.. Ben alleen in de Booster geweest, die ging zo allemachtig hard dat ik mjin portie wel weer had gehad. Vriendje ging met zijn broerje verder in de 'overdekopvanlinksnaarrechtsenweerdriekeerterug'dingen en we zijn nog wel samen in zo'n hoge zweef geweest (KOUD DAAR BOVEN!!). Zomer lijkt inderdaad voorbij...

Vanavond weer lekker met de paardjes aan de slag. Hopelijk is het dan droog want er hangt hier nu een erg donkere lucht!!

Nou ik heb mijn best weer even gedaan om het topic verder vol te krijgen :D.
Werkse en voor de mensen die vrij zijn: veel plezier vandaag.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 09:11

Ik heb het ook nog nooit meegemaakt, een controle in WW. Ik neem dus ook nooit het paspoort mee. Bij ons in de regio wordt daar nooit naar gevraagd. Ik heb gemerkt in andere regio's dat dat wel eens gebeurt.

Ben trouwens ontzettend duf. Buren hadden een enorm lawaaierig feest tot vroeg in de morgen :( Ik dreunde zowat mijn bed uit!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 09:11

@ noor als het aan mij ligt wel. ben mij meer aan het oriënteren op een eventuele opfok plek voor hem. Eigenaren zijn nu met vakantie. Denk dat hij na hun vakantie wordt afgespeend want hij is nu 5 maanden. Dan moet ik vlot een stal hebben want bij de andere kan hij niet omdat het merries zijn.

Ga weer snel aan het werk

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 09:37

Ik zag dat jullie het over paspoorten en startkaarten hadden, dat neem ik echt nooit standaard mee richting dress terrein :o Wordt ook eigenlijk nooit naar gevraagd.

Een goede dierenkliniek is echt goud waard :D Voor kleine dingen ga ik naar de kliniek hier in de buurt maar als er echt wat is ga ik naar Wolvega, echt een top kliniek!

Bianca wat een naar nieuws van jullie pensionpaard!

Verder wel bijgelezen maar niet alles onthouden om te reagreren, sorry

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 09:46

ik heb twee keer gestart in WW en ben er 1 keer gecontroleerd. In Maarsbergen trouwens ook al twee keer.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 09:54

Goeiemorgen!

Ik had afgelopen keer in Vlietland controle, op het parkeerterrein al. Verder nog niet wat gehad.

@bvw, ah wat naar zeg!
@Vief, klinkt erg geslaagd allemaal!
@Noor, brrr de booster!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 09:59

Even heel iets anders, het gaat me te ver om een (rel?)topic te openen maar:

De maat is vol, er moet iets gebeuren! :)
Ik heb een leuke baan, leuke collega's en prima werkplek maaarrrrrrrrrrrr er is een probleem.
Eén van mijn collega's (beetje het eenzame type) riekt ontzettend, verschrikkelijk naar ZWEET. Zodra je de afdeling opstapt, wordt je ontvangen door een penetrante zweetlucht. Het loopt nu echt de spuigaten uit. Als ik na haar het toilet bezoek, ga ik echt bijna over mijn nek.
Maar goed: hoe pak je dit subtiel aan?
Ik zit hier nog niet zo heel lang, maar het schijnt dat e.e.a. al eerder met haar besproken is. Blijkbaar doet ze er niks mee.. En om nou te zeggen: Hee ...., ik vind je erg aardig maar je stinkt wel een uur in de wind...
What to do? Heeft iemand hier ervaring mee?

Het is écht héél héél erg!!! ;(

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:03

thx iedereen! Hij had waarschijnlijk zijn been gebroken door een trap van een ander. Hij had ook een sneetje op die plek.

Op cc neem ik altijd mijn paspoort en startkaart mee, bij outdoor dressuur vragen ze er altijd naar dus heb het eigenlijk standaard in de auto. Heb trouwens nog nooit in mijn carriere een dopingcontrole gehad, wel een aantal keer chipcontrole.

Caro, ik zag ook dat je op de lijst staat voor morgen! Leuk :D

Noor, wat vreselijk. Als er al eens iets over is gezegt en ze doet er niks mee zal ik er denk ik nu niet te veel problemen mee hebben om het recht voor der raap te zeggen....

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:19

Ik moet heel even mijn gal spuwen hoor.

Mijn baas (hoofd verkoop) is op vakantie dus ik hou zijn mailbox in de gaten. Zag een mailtje over mij staan van onze directeur dus, nieuwsgierig als ik ben, heb ik het geopend.
Nou blijkt dat ze niet tevreden zijn en twijfelen wat ze met mijn contract doen (loopt in september aan). Ze vinden dat ik te weinig gemotiveerd ben maar zijn bang dat ze op korte termijn geen geschikte kandidaat kunnen vinden en zouden me daarom nog aan willen houden.

Nou pardon maar ik geen motivatie? Mijn collega is al weken overspannen thuis dus ik run de tent hier in mijn eentje. Doe werk voor 2 alleen waaronder de boekhouding waar ik dus echt geen bal aanvind. Ik werk tijdens mijn vakanties (heb naar de instructieweek telefoon en laptop meegenomen om te kunnen werken), maar hardstikke veel overuren om alles af te krijgen en dan heb ik geen motivatie?!!

Ik ben er echt klaar mee nu, ga wat anders zoeken en zodra ik wat heb ben ik hier weg. Ze zoeken het maar uit en zien maar hoe ze het hier redden als ik weg ben.
Dit slaat toch helemaal nergens op?

Als ik dat mailtje niet gezien had, had ik dus nog van niks geweten.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:24

Goeiemorgen!
Ik ga naar stal, even schoonmaken in het huis en daarna Vorstin klaarmaken voor de DA.

Wat leuk dat jullie zoveel mensen hebben die naar de Hippiade mogen Sussie
Fijn dat Corion's been weer helemaal dun is Mootje!
Balen dat je niet kan inhalen Evie
Gatver wat een rotnieuws Bvw! Sterkte :(:)
Lekker dagje gehad dus Vief! Veel plezier bij Woll
Leuk die kermis Noor :D De booster is de enige attractie waar ik écht niet in durf (en het spookhuis..) Maar die overdekopvanlinksnaarrechtsennogeenkeer-dingen vind ik wel heel leuk :D En getver, lekker verhaal over die collega! Ik zou het toch nog een keer proberen te zeggen. Echt subtiel heeft schijnbaar niet geholpen, dus dan maar iets meer recht-toe-recht-aan. Maar leuk om te zeggen is het niet.
Sow, daar ben je ook klaar mee Marjan :wow: Ik zou ook iets anders gaan zoeken, of een gesprek aangaan.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:27

Hè bah Marjan, want ontzettend l*llig zeg! Ik zou ook a la minute op zoek gaan naar iets anders denk ik. Maar ik neem aan dat je baas weet dat jij zijn mailbox bijhoudt, dus dan zou ik het na zijn vakantie toch nog even bespreekbaar maken.

Wat een K-situatie!

@ Snoek: én als we de ramen tegen elkaar opzetten, begint ze te miepen over tocht... Ze staan nu wel open en het blijft nog stil, maar er gaat op korte termijn wel iets aan gebeuren :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:36

Wat vervelend om zoiets over jezelf te lezen Marjan...
Als ik jou was zou ik in ieder geval dit met je baas bespreken als je terug bent van vakantie. Gewoon vragen wat ze van je functioneren vinden en of er nog verbeterpunten zijn.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:39

Jemig Marjan daar ben je mooi klaar mee. Ik zou ook snel op zoek gaan naar iets anders. Hier bijf je nu echt niet meer met plezier werken. Maar voordat je weggaat zou ik het er toch nog even over hebben met je baas.

Noor: wat verschrikkelijk dat je de hele dag in de zweetlucht van een ander zit. Zou toch de ramen tegen elkaar open zetten. Als ze dat niet wil moet ze maar deodorant gaan gebruiken. In ieder geval eerst op een subtiele manier aankaarten dat haar zweetlucht toch wel erg hinderlijk is en als dat niet helpt dan maar wat minder subtiel. Het is toch wel erg vervelend als jullie werksfeer daar zo nadelig door wordt beinvloed.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:05

_Noor schreef:
Even heel iets anders, het gaat me te ver om een (rel?)topic te openen maar:

De maat is vol, er moet iets gebeuren! :)
Ik heb een leuke baan, leuke collega's en prima werkplek maaarrrrrrrrrrrr er is een probleem.
Eén van mijn collega's (beetje het eenzame type) riekt ontzettend, verschrikkelijk naar ZWEET. Zodra je de afdeling opstapt, wordt je ontvangen door een penetrante zweetlucht. Het loopt nu echt de spuigaten uit. Als ik na haar het toilet bezoek, ga ik echt bijna over mijn nek.
Maar goed: hoe pak je dit subtiel aan?
Ik zit hier nog niet zo heel lang, maar het schijnt dat e.e.a. al eerder met haar besproken is. Blijkbaar doet ze er niks mee.. En om nou te zeggen: Hee ...., ik vind je erg aardig maar je stinkt wel een uur in de wind...
What to do? Heeft iemand hier ervaring mee?

Het is écht héél héél erg!!! ;(

Noor ik heb ook een collega gehad en daar werd wel eens iets van gezegd. Heeft niet geholpen,persoon werd een beetje de pispaal (heb je in een mannenwereld, die nemen geen blad voor de mond).

Tijdens werkoverleg heb ik het een keer in de rondvraag de vraag gesteld of er iets meer aandacht kon zijn voor de persoonlijke hygiëne.
Het is wel beter geworden.

Ik heb daarna nog een keer een cursus slecht nieuwsgesprekken gehad en daar dit onderwerp ook aangekaart.
Daar kreeg ik de tip om niet te zeggen: "je ruikt naar zweet", of "je ruikt sterk". Maar dat je het op jezelf betrekt.
Dus iets van:"ik heb last van de lichaamsgeur die je hebt, zouden we hier een oplossing voor kunnen vinden?" Je moet dus eigenlijk jezelf "de schuld" geven.
Ik weet niet of je een leidinggevende hebt, maar daar zou ik het eerst bij aankaarten en dan ook vanuit jezelf. Dus zeggen dat jij er last van hebt en niet meteen al jecollega's erbij benoemen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:10

Scum schreef:
Wat vervelend om zoiets over jezelf te lezen Marjan...
Als ik jou was zou ik in ieder geval dit met je baas bespreken als je terug bent van vakantie. Gewoon vragen wat ze van je functioneren vinden en of er nog verbeterpunten zijn.

Jee marjan, dat is echt niet leuk! Ik vind de tip van scum wel een hele goede

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:13

Marjan wat een ongelooflijke klo*e mail om te moeten lezen.

Noor: Ik denk idd wat Roos zegt de beste oplossing is. Maar wel bizar dat iemand zo sterkt ruikt!

Zo ik heb tot net geslapen. Ben echt stuk en grieperig. Nu maar even lekker rijden.
Gisteravond nog dressuurles gehad met Hetje en dat ging gelukkig lekker.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:13

BVW: Wat ontsettend naar als een paard zo aan zijn einde moet komen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:20

Zo, marjan dat is even een rotmanier om een dag te beginnen.

PB sterkte met je grieperigheid

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:25

PB: beterschap.
Roos: ik heb het inderdaad bij mijn leidinggevende neergelegd, die doet er niet heel veel mee helaas. Maandag is mijn manager er weer, dus dan maak ik het daar wel bespreekbaar.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:33

Jeetje Marjan. Dat is zeker niet leuk om zo te lezen.

PB: Beterschap!

Ik heb net al even 2 paarden gereden en ik ga zo naar het werk. Heb een gezellig druk weekendje gehad met wedstrijd en feest avond hier in de buurt :).

Verder heb ik niet echt iets nieuws te vertellen ;).