Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nu maar hopen dat Lord Z in 1x pakt. Woll hebben we zaterdag laten scannen en toen zagen we het hartje kloppen 

) Maandag nog even een bliksembezoekje gebracht aan een vriend in Delft (was toch in de buurt) en 's avonds weer naar Enschede gegaan. Nu eens even wat eten en dan naar Wolles. 

.... Wel mooi dat Corions been de goede kant op gaat.

Echt zitten smullen ik ben natuurlijk ook een geweldige kokkin
Kermis was ook leuk, nog even lekker een proseccootje gedronken.. Ben alleen in de Booster geweest, die ging zo allemachtig hard dat ik mjin portie wel weer had gehad. Vriendje ging met zijn broerje verder in de 'overdekopvanlinksnaarrechtsenweerdriekeerterug'dingen en we zijn nog wel samen in zo'n hoge zweef geweest (KOUD DAAR BOVEN!!). Zomer lijkt inderdaad voorbij...
.
Ik dreunde zowat mijn bed uit!
Wordt ook eigenlijk nooit naar gevraagd.
Voor kleine dingen ga ik naar de kliniek hier in de buurt maar als er echt wat is ga ik naar Wolvega, echt een top kliniek!

De booster is de enige attractie waar ik écht niet in durf (en het spookhuis..) Maar die overdekopvanlinksnaarrechtsennogeenkeer-dingen vind ik wel heel leuk
En getver, lekker verhaal over die collega! Ik zou het toch nog een keer proberen te zeggen. Echt subtiel heeft schijnbaar niet geholpen, dus dan maar iets meer recht-toe-recht-aan. Maar leuk om te zeggen is het niet.
Ik zou ook iets anders gaan zoeken, of een gesprek aangaan.
_Noor schreef:Even heel iets anders, het gaat me te ver om een (rel?)topic te openen maar:
De maat is vol, er moet iets gebeuren!
Ik heb een leuke baan, leuke collega's en prima werkplek maaarrrrrrrrrrrr er is een probleem.
Eén van mijn collega's (beetje het eenzame type) riekt ontzettend, verschrikkelijk naar ZWEET. Zodra je de afdeling opstapt, wordt je ontvangen door een penetrante zweetlucht. Het loopt nu echt de spuigaten uit. Als ik na haar het toilet bezoek, ga ik echt bijna over mijn nek.
Maar goed: hoe pak je dit subtiel aan?
Ik zit hier nog niet zo heel lang, maar het schijnt dat e.e.a. al eerder met haar besproken is. Blijkbaar doet ze er niks mee.. En om nou te zeggen: Hee ...., ik vind je erg aardig maar je stinkt wel een uur in de wind...
What to do? Heeft iemand hier ervaring mee?
Het is écht héél héél erg!!!
Scum schreef:Wat vervelend om zoiets over jezelf te lezen Marjan...
Als ik jou was zou ik in ieder geval dit met je baas bespreken als je terug bent van vakantie. Gewoon vragen wat ze van je functioneren vinden en of er nog verbeterpunten zijn.