Daaphh schreef:Jammer dat het zadel niet past!
Gaan wandelen in de zon?? Welke zon? Hier sneeuw en hagel! Zo koud
Mooie foto! Jammer van de balk, maar opzich valt dat nog wel mee![]()
Proficiat met je 2de plaats!
Hier heeft een springruiter op bilts gereden, hij had hem ook 1 keer liggen, maar daarna sprong hem wel goed en hoog. Hij heeft me tips gegeven en die zullen we nu eens toepassen. In de vakantie gaat hij nog eens er mee rijden.
Iemand naar de indoor geweest van Bart?
Hoe heeft hij er hem dan door gekregen?

Echt aantrekken op elke sprong, goed luisteren, topafstanden en een 6de plaats op 65 ruiters. Volgende keer starten we 1.10. Ik gok als hij zo blijft springen dat we snel terug op 120 zitten. Hij voelt zo fijn aan en denkt zo goed mee!
Heb geen last van mijn poep, hooguit mijn onderrug als het echt oneffen terrein is waar Icaro zich al eens mistrapt of schuift. Dat voel ik dan wel op het einde.
Al is het nog even wachten tot de vrieskou weg is, maar ach. Ze kunnen nu weer op de paddocks zonder zwemles en anders doen we gewoon een toertje straat en veld.
)
(sorry...
) Het gaat ook wel een opluchting zijn als de druk van uw nagel af is. ALS ze het niet gewoon laten zoals het is, dat kan ook natuurlijk. Dat is daar allemaal heel gevoelig gebied en de boel openmaken is weer risico op infecties etc. Hoe is het met uw kleine dame?
Wel jammer van de Erreplus!
Ben altijd blij als ik die weer in elkaar gepuzzeld heb
Als 1e rondje echt al goed was, zou ik die 2e nog starten?

Ny werkt gewoon ook heel goed mee altijd. Ik herinner mij nog goed toen Fi op die leeftijd was... Dat was toch nog andere koek...
Ben coördinator op mijn werk van oa enkele planners. Ben altijd blij als ze er eens alle drie niet zijn, dan mag ik zelf het werk ineen plannen