Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MargreetW schreef:En jullie vergeten Katootje, die begon alvast met opruimen.
.
. Dawn wordt steeds braver, ben ik erg blij mee. Rebel moest ook even z'n voetjes optillen. Achter was geen probleem, maar voor vond hij minder geslaagd. Moest even zorgen dat hij niet naar achter kon lopen en toen was het goed. Weer stukje opvoeding
.
hij wordt echt steeds leuker!
fijn dat de hoefsmid is geweest!
Evony schreef:Ben trouwens benieuwd of we Mirthe nog gaan terug zienals ik al die berichten op fb en twitter lees vermaakt ze zich goed op ameland haha!
) kop tussen de poten en bokken. Die was jolig. Vandaag mocht ze ff crossen in de speeltuin, wat een gruwelijk dier is het toch. Hoop dat ze het goed doet in Ermelo binnenkort!
.
. Mootje: jij was trouwens aardiger dan ik me voorgesteld had
.
. 

Wel dat mormel nog een flinke trap gegeven en toen als een speer naar de wasplaats om te koelen. Stalgenootje paard maar afgezadeld. Gelukkig niet 'stuk' was blij dat ik mijn leren laarzen nog aan had, die hebben 2 mooie afdrukken nu. Maar wel heel stijf en een enorm ei... Moet morgen de hele avond staan (hostess bij wielerevenement, dus wordt nog leuk..)
Vanavond en vannacht maar met je been omhoog en traumeel smeren!