11 weekjes Mooo... ik ben al aan het aftellen! lekker burgerlijk Noor... Geert is hier gisteren ook druk geweest, badkamer uitgesopt, wc schoongemaakt en de trap afgenomen lief he als ze ff mee helpen
Mootje
Geplaatst: 24-04-12 13:36
Marijke, Heeft Geert nu nog meer schoonmaakkriebels dan normaal?
Dokter geweest, ziekenhuis geweest, niet gebroken, dus de banden zijn verrekt/gescheurd. Dokter was eigenlijk ook een beetje boos op de huisartsenpost dat ze er laatst niet naar hebben gekeken/gezegd dat ik langs de dokter moest gaan. Dan was dit waarschijnlijk niet gebeurd. Morgen weer naar de dokter en dan wordt het ingetapet. Ik mag wel rijden, maar moet uitkijken met lopen. Beetje dubbel gevoel dus, want eigenlijk ben ik boos dat de huisartsenpost me zo heeft afgescheept, maar ik ben wel blij dat ik niet in het gips hoef en wel mag rijden (zolang het gaat).
En ik ben nog steeds errug blij met die keuze Mooo
Mootje
Geplaatst: 24-04-12 13:53
Dat is maar goed ook! ik heb net 'scharrel' voor het blok gezet. Hij moest drie vragen beantwoorden en als het antwoord mij niet zinde, zou hij exit zijn. Inmiddels is hij dus echt exit (en nu voorgoed)
We gaan trouwens wel hard En Vief is nog wel zo hard aan de studie!
Nou Mo, dan ben je daar weer vanaf! NEXT Ik ben maar wat blij dat ik geen gips heb, dat zou betekenen tijd over en dan kwam ik echt niet meer onder een date plannen uit . Kan nu nog steeds mooi de boot af houden onder het motto "te druk met de paarden".
zo ben klaar met wat ik wilde doen vandaag dus mag weer ff op de laptop. over een uurtje richting werk.
mirthe mooi dat je geen gips hoeft. maar doe wel voorzichtig (ook met rijden) ach daten komt vanzelf mirthe. ik doe er ook weinig aan eerlijk gezegt. mootje goede keuze