[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 00:43

Het had denk ik eerlijker geweest om dat paard af te laten maken dan een ander nu voor kosten te laten opdraaien in de toekomst, tenzij ze hem gratis weggegeven heeft ???
wij hebben nu ook een paard op stal en die mensen laten hem woensdag euthaniseren, hij heeft ook iets met de pezen en ze kunnen hem nu doorrijden totdat ie echt kreupel word, maar wat heb je daar aan ?? zij stoppen er dan nu liever direct mee, ze zijn daarbij niet verzekerd en het kost een hele hoop. Nu verkopen zou ook echt gemeen zijn, die pees zit een gat in dus dat komt nooit meer goed en geeft je een ander de ellende.
Ik vind dat wat Ingrid beschreven heeft erg tegenstrijdig, dat paard word nu letterlijk dan kapot gereden ?? als hij zoveel buiten kan rijden zet dan maar je eigen ambitie opzij en zorg ook echt voor dat dier. Als ze hem weggegeven heeft....tja....dan kan een ander hem op rijden en dan de stekker eruit ??, maar het is geen auto, die je oprijd.........dat dier blijft straks lopen omdat de baas dat wil, niet omdat hij pijnloos leven heeft ???? en buitenritjes echt leuk vind.

MelanieB

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 00:49

Ja daar heb je gelijk in idd. :j

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 00:50

Als je het mij vraagt vind ik het ook niet verantwoord. Daarbuiten gelaten of het paard die 2-3 uur buitenrijden wel aan kan. Je weet nooit waar een paard terecht komt en hoe hij bij de volgende eigenaar behandelt gaat worden. Mijn keuze zou dan ook eerder euthanasie zijn denk ik, hoe hard het ook is..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 09:02

Wat de verkoop van Ingridjes paard betreft; daar zeg ik maar niets over.... :x
Beetje sneu is het wel voor haar, maar ja ze is wel erg eigenwijs, dan krijg je soms de kous op je kop.
Zet een paard op de foto als je 'm koopt!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 09:13

Morgen :wave:

Ik doe mee met Simmie. Wil er ook niks meer over zeggen ;)
Bianca: Leuk filmpje van Bulls :D
Mandy: Wat schrikken van Zetje zeg. Hopelijk knapt ze snel weer helemaal op :(:)
Jammer dat je punten wat tegenvielen Hilde :(:)

Ik eet nog even een broodje en dan weer naar Enschede op naar een week met iets meer slaap :+
Gaan vandaag ons huis opzeggen. Heb dus tot 9 maart de tijd om een nieuw plekje te vinden. Vanavond maar gelijk weer naar een kamerkijkavond :Y).

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 09:21

:wave:

Ik doe ook mee met Simmie. :x

zal zo jorrit rijden, daarna naar school.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 10:00

Jammer van je punten Hilde. Succes met jorrit :).

Bianca: leuk filmpje :)).

Vief: Succes met je huizenjacht ;)

Ik zal m'n spullen bij elkaar pakken en voor 1,5 uur naar school :+. Ben om half 3 weer thuis en dan paardjes rijden.
Heb gister weer eens op Amaretto gezeten :D. Leuk is dat, die kleine die nog alles kan :)).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 10:50

Goeiemorgen :wave:

Wat ingridje betreft zeg ik ook maar niks. Ze is soms zo eigenwijs, sorry dat ik het moet zeggen. Ze doet wat ze zelf wil en neemt niks van anderen aan. Laat maar waaien dus!

Citaat:
Zet een paard op de foto als je 'm koopt!

Dat doen wij idd ook ALTIJD! Voorkomt zoveel ellende. Geeft natuurlijk nog geen 100% zekerheid, kijk naar Zetje. Ook gewoon helemaal goedgekeurd, maar die knuppel heeft ook altijd wat :+

@ vief: jou kamer wordt dus weer verhuurd? Mijn nichtje zoekt nog een kamer. Zit wel op het Saxion overigens... Kun je misschien wat info pb'en?
Laatst bijgewerkt door rowo op 09-02-09 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 10:51

Morgen!

Ik houd me ook maar wijselijk stil...

Vandaag lekker thuisgebleven van school, moest even slaap inhalen van het weekend en moet vandaag alle enquetes verwerkt hebben voor een organisatie. Heb m'n tijd dus wel even nodig vandaag :=

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 10:54

We moesten wel altijd alles van haar aanhoren, maar als we er iets van zeiden hadden we weer geen recht van spreken, omdat we haar zogenaamd niet kennen. Opgeruimd staat netjes :)

Jorrit was lui :P Maar ging opzich wel lekker. Zal nu even opschieten, moet om 12 uur in lwd zijn,dus kwart voor 11 bus.

Moet nog even zien of ik braaf ben,moet eigenlijk tot kwart over 5. O:)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 10:57

Ik heb even snel weer bijgelezen, dit weekend niet echt tijd gehad om achter de pc te zitten. Ik houdt me, net als de meesten, wijselijk stil.
Andrea: succes met je schoolwerk!

Vandaag ben ik met de auto naar school, vanmiddag moet ik met ons examengroepje naar de locatie waar ons 'evenement' plaatsvindt. Dat is in Westerbork, uurtje rijden vanaf Groningen denk ik. Net heb ik weer een toets gehaald op school :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 10:59

Hilde_ schreef:
We moesten wel altijd alles van haar aanhoren, maar als we er iets van zeiden hadden we weer geen recht van spreken, omdat we haar zogenaamd niet kennen. Opgeruimd staat netjes :)

Idd :o Wel altijd haar verhaal vertellen, dan is het niet meer dan normaal dat er adviezen/tips komen van mensen uit dit topic. Die worden gewoon niet aangenomen en nooit wat op uit gedaan. Dan denk ik bji mezelf; waarom vertel je je verhaal dan, als je toch niet wil luisteren :?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:00

Moggel!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:32

rowo schreef:
Hilde_ schreef:

Idd :o Wel altijd haar verhaal vertellen, dan is het niet meer dan normaal dat er adviezen/tips komen van mensen uit dit topic. Die worden gewoon niet aangenomen en nooit wat op uit gedaan. Dan denk ik bji mezelf; waarom vertel je je verhaal dan, als je toch niet wil luisteren :?

Inderdaad ja :o , ze heeft zich ook nooit meer laten zien hier...?

Goeiemorgen mensen!! :D

Gister naar die cursus geweest, was ontzettend leerzaam en ook erg gezellig, leuke mensen allemaal. Was aan het einde van de dag wel helemaal door en door koud :\ .. duurde echt lang voordat ik weer opgewarmd was.
Enneh mensen.... wat gaan we hard hier :oo !! Wie o wie gaat het nieuwe topic openen? Was die persoon al bekend? :D

@Snoekiej: Wauw, een Döbert hoofdstel voor die prijs is wel super zeg!! Mooie hoofdstellen hoor :) !! Bij Ton van Bemmelen spiek ik wel eens even naar die hoofdstellen, maar dan glipt m`n oog toch weer naar dat prijskaartje :o ..
@Heleen: Hahaha Heleen, dat is wel leuk dat Man Bijt Hond er was!! Klinkt als een geslaagde dag ;) .

Zo maar eens naar stal, weet nog niet wat ik met Wo ga uitvoeren :) . Vanmiddag naar werk.. dingetjes regelen, *zucht*..alsof het ooit een keer ophoudt :roll: ..en vanavond weer werken, nachtdienst :O ..

Iedereen werkse en veel plezier vandaag ;)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:32

Goeiemorgen. Ik zal maar niks zeggen over bovenstaande ;)

Ik denk erover om Oro toch ook nog een keer te scheren. Vooral omdat hij tijdens het begin van het crossseizoen nog erg dik in de haren zal zitten (en ik heb een hekel aan de winter/zomer rui :o ) Gemakszucht dus :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:35

Mogeee :D

Wat een mooie foto's :D
Lekker beest toch he :D

Vervelende verhalen gelezen, mooie uit slagen :)

Ik heb ook een dobert hoofdstel rond genaait heeerlijk hoofdstel :)

Idd ik heb me paard ook op foto laten zeten maar dat wil ook niet altijd alles zegen ;)

Ik ga richting stal :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:43

CoriienRN schreef:
Idd ik heb me paard ook op foto laten zeten maar dat wil ook niet altijd alles zegen ;)

Klopt, maar je voorkomt er vaak wél een hele hoop ellende mee.
Artrose bv is bij een wat ouder paard vaak al wel te zien.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:44

Goedemorgen!

Ik ben het helemaal eens met Mandy en de rest over Ingrid. Meer zal ik er niet over zeggen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:51

Idd meer als verwacht ;) ben ook super blij dat ik het gedaan heb :)

Jantien jou moet ik hebben :)
kan jij die site nog eens geven van jou bortstuig?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:52

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 12:51

rowo: schrikken joh! gelukkig is het goed afgelopen

En tja over dat van ingrid, ik zeg er ook niks over, maar vindt dit erg sneu voor het paard.

wl: mooi dat de cursus leuk was.

Goedemorgen, heb heerlijk uitgeslapen had dat wel nodig. Straks naar school moet er om 12.45 uur zijn :D.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:04

Mandy: Ons hele huis gaat weer terug naar Domijn.. Dus dan zou je nichtje een heel huis moeten huren..
Gaat denk wat moeilijk worden :+ Beetje lang verhaal om nu even op bokt uit te leggen ;)

Heb er gewoon meer dan 2,5 uur over gedaan om van Diepenveen naar Enschede te komen :(
Klote NS. Altijd gelazer bij Almelo. Net even mijn tassen gedropt en zo naar de uni. Gezellig tot half 6 :z

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:15

Mmmm dat is minder vief! nou succes bij de uni.

Ik zal richting school....

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:22

Goeiemiddag!
@Vief: Balen dat je nu weer op zoek moet naar een nieuwe kamer, hopelijk vindt je snel een leuke kamer.
@Rowo: Hoe is het nu met Zetje? Is wel erg schrikken zeg!
@Hilde: Balen van je punten, maar volgende keer weer beter.
@Scum: Ik zit er ook aan te denken om de paarden nog eens te scheren, zitten beiden toch wel weer erg dik in het haar en zijn behoorlijk snel nat. Maar heb eigenlijk nog nooit zo laat in de winter nog eens geschoren.
@WL: Hopelijk kun je de informatie van de cursus toepassen op Wolin en wordt ze makkelijker op de trailer.
@Bianca: Leuk filmpje van Bulls! Wanneer ga je hem zadelmak maken?

Ik ben al vanaf vanmorgen 8.30 weer op school. Is altijd gelijk weer zo'n domper als je te horen krijgt wat je allemaal moet gaan doen de komende 5 maanden :+ Nou ja, we zullen wel weer zien wat we ervan gaan bakken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:24

@ vief: oh vandaar dat je ook weggaat. Ik snap het allemaal al wat meer.
En idd de NS vervloek ik ook super vaak. Gelukkig hoef ik de aankomende maanden alleen maar met de bus.

@ J_N: ik wil wel met je ruilen hoor. Had wel graag weer op school gezeten ipv stage.