Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_jumpy schreef:Scum schreef:Wollie; wat zou Frank ervan zeggen als hij wist dat deze plannen hier voor hem gesmeed worden?
nee dat moet je niet zeggen![]()
dan krijgt wollie hem natuurlijk al in de eerste plaats niet meer mee naar de wedstrijd!
Crosskip schreef:Ik heb thuis nog wel een mooi knalroze luchtbed liggen, zou Frank die mooi vinden.![]()
En ook nog een paarse krokodil... kan mooi in de waterbak toch?
SGWOllie schreef:miss_jumpy schreef:nee dat moet je niet zeggen![]()
dan krijgt wollie hem natuurlijk al in de eerste plaats niet meer mee naar de wedstrijd!
Ik zal het vanavond even aan hem vragen....![]()
Rowo: Geen anker, da's sielug!
miss_jumpy schreef:ja maar jij moet wollie dan weer pesten want ollie is natuurlijk de enige die langs tezz durft!
Op welke sgw gaat dit eigenlijk gebeuren? Doe maar vlietland
SGWOllie schreef:Ik denk nl dat ik hem niet mee krijg naar een wedstrijd waar ik niet ga starten.....![]()
Nog wel even kijken hoe ik hem daar ga krijgen... Op zijn luchtbedje naast Ollie in de trailer dan maar? Kan Ollie mooi vast wennen...
miss_jumpy schreef:hm, denk je dat tezz zin heeft om dit weekend op Os te komen rijden?? (en hem heel veel peen te komen voeren....)
SGWOllie schreef:miss_jumpy schreef:hm, denk je dat tezz zin heeft om dit weekend op Os te komen rijden?? (en hem heel veel peen te komen voeren....)
Sorry, Tezz zit het hele weekend volgeboekt. Elk weekend tot eind december trouwens.....
Scum schreef:Os de vos?